واگذاری سرویس اینترنت به دارندگان دستگاه های کارت خوان بانک ملت (به پرداخت)

توسط : CEO تاریخ : بازدید : 5,844 دسته بندی : خبرها
2


به گزارش روابط عمومی شبکه ارتباطات لوناپارس ، پیرو هماهنگی های به عمل آمده با بانک ملت و شرکت به پرداخت ملت سرویس دهنده کارت خوان POS در استان های تهران ، البرز ،آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی و فارس ، از این پس کلیه دارندگان و دریافت کنندگان خدمات دستگاه های کارت خوان (پوز یا همان POS) بانک ملت که منسوب به " به پرداخت ملت " هستند ، قابل اتصال به شبکه اینترنت می باشند . لذا امکان استفاده از اینترنت و سرویس های متنوع اینترنتی و ارتباطی (مانند خط تلفن ثابت) شبکه ارتباطات لوناپارس را به منظور اتصال به سرویس پرداختی و تسویه خرید از طریق کارت خوان و هم زمان دسترسی به اینترنت پرسرعت را خواهند داشت.

واگذاری سرویس اینترنت به دارندگان دستگاه های کارت خوان بانک ملت (به پرداخت)


از این رو کلیه دریافت کنندگان سرویس و خدمات کارت خوان بانک ملت ، همزمان امکان استفاده از سرویس اینترنت پرسرعت را داشته و از تسویه های خود بدون اختلال و سریع بهره مند شده و تعرفه و هزینه اتصال به شبکه مخابراتی را در صورت حساب های تلفنی و مخابراتی نخواهند داشت.

علاقمندان ، کسبه ، فروشگاه ها و .... که مایل به دریافت این سرویس هستند می توانند به طور 24 ساعته در تمام ایام هفته جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های مرکز تماس مشتریان 91090906 و - (داخلی 812) در تهران و 91010109 داخلی (801) در البرز تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف