راهکارهای بهبود کسب و کار و کمپین هوای همدیگه رو داشته باشیم

توسط : Lunapars تاریخ : بازدید : 2,349 دسته بندی : خبرها
5

#هوای_همدیگه_رو_داشته_باشیم

گرگ ها بدانند در ایل غریب / گر پدر مرد، تفنگ پدری هست هنوز
گرچه مردان قبیله همگی کشته شدند / توی گهواره چوبی پسری هست هنوز


راهکار بهبود محیط کسب و کار در ایران و راه اندازی کمپین #هوای_همدیگه_رو_داشته_باشیم توسط شبکه ارتباطات لوناپارس در یک نگاه!

به گزارش روابط عمومی شبکه ارتباطات لوناپارس: مدیریت شبکه ارتباطات لوناپارس با توجه به فضای حاکم و افزایش تعرفه های برخی از اقلام حوزه ارتباطات و مخابرات در حوزه IT و ICT و بنا بر راه کارهای ارایه شده برخی مولفان ، نویسندگان و مشاوران حوزه کسب و کار و اقتصاد گفت:

مجموعه های این شرکت هم مانند دیگر بخشها آماده هرگونه مشارکت و کمک به بهبود کسب و کار و ارایه خدمات به هموطنان گرامی میباشد. لذا کلیه علاقمندان به مشارکت و یا استفاده از خدمات و سرویس ها به صورت ویژه میتوانند با ارایه طرح های خود از این طرح بهره مند شده و در بهبود کسب و کار ها خصوصا بخش های نوپا استفاده نمایند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با ارایه مستندات خود به آدرس ایمیل hamdi@Lunapars.net نظرات و پیشنهاد خود را مستقیما به مدیریت منعکس و یا با شماره 02191090906 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف