تخفیف 10 درصدی بسته های متنوع کاهش تضمینی رتبه الکسا ایران

توسط : Lunapars تاریخ : بازدید : 1,310 دسته بندی : خبرها
5


اگر به دنبال رونق کسب و کار اینترنتی خود هستید، اگر صاحب یک وب سایت جدید هستید، اگر خواهان داشتن رتبه مناسب در امتیاز دهی وب سایت خود در کشور ایران می باشید حتما از Alexa.com مطلع و بارها به دنبال استفاده از امتیاز های متنوع این سرویس جهانی بوده اید ولی متاسفانه هم به دلیل عدم امکان استفاده از این سرویس داخل کشور ایران و پرداخت های آن و هم به دلیل تحریم نتوانسته اید از این خدمات استفاده نمایید.

شبکه لوناپارس با برداشتن کلیه سدها برای استفاده این سرویس ویژه هموطنان داخل کشور ، به طور تضمینی بسته های متنوع استفاده از کاهش رتبه الکسا ایران را ویژه هموطنان با 10 درصد تخفیف ویژه آماده بهره برداری قرار داده است. فقط کافیست به سامانه کاربری خود مراجعه یکی از بسته های متنوع کاهش رتبه الکسا و بهینه سازی سئو را انتخاب کنید و در نهایت برای پرداخت به (ریال ایران) بدون هیچگونه مشکلی استفاده و از کد تخفیف MC3ZY3E3N9 هم برای ویژه سازی سفارش خود استفاده نمایید.



علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 02191090906 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف