اطلاعیه: رفع محدودیت ارائه اینترنت ADSL شماره های فعال مرکز مخابراتی شهید فهمیده کرج

توسط : CEO تاریخ : بازدید : 16,858 دسته بندی : خبرها
10
با توجه با همکاری های نزدیک شبکه ارتباطات لوناپارس و شرکت مخابرات استان البرز (شهرستان کرج / مرکز مخابراتی شهید فهمیده) محدودیت ارائه خدمات اینترنت پرسرعت ADSL در این مرکز رفع گردید.

به گزارش روابط عمومی شبکه ارتباطات لوناپارس ، سرکار خانم مهندس جوانبخت معاونت توسعه شبکه در اینباره گفت: با توجه به مشکلات و محدودیت های پورتی و ارتباطی این مرکز از سال 92 تا هم اکنون ، این مورد با رایزنی و توسعه فنی و واگذاری شبکه لوناپارس با همکاری شرکت مخابرات استان البرز از تاریخ 1 دی ماه سال جاری مرتفع گردید و کلیه علاقمندان و کاربران نیازمند به اینترنت پرسرعت در مناطق: گلشهر ، فاز 4 مهرشهر ، مهر ویلا ، انوشیروان ، بزرگمهر ، سهرودی و ... با پیش شمارههای 33500000 الی 33599999 میتوانند نسبت به درخواست خود اقدام کنند.

همچنین مهندس جوانبخت نسبت به ثبت نام غیر حضوری و سریع خدمات اینترنتی کاربران خانگی گفت: با راه اندازی سامانه امور مشترکین کلیه درخواست کنندگان این امکان را خواهند داشت تنها با ثبت نام در سامانه فروش و پشتیبانی مرکزی شبکه لوناپارس و یا تماس با شماره امور مشترکین 91010109 (کرج) اقدام به دریافت فوری این خدمات نمایند و نیاز به مراجعه حضوری در دفتر مرکزی شبکه نمی باشد.

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف