راه اندازی آپلودسنتر اختصاصی فایل ویژه کاربران

توسط : CEO تاریخ : بازدید : 22,968 دسته بندی : خبرها
20
همزمان با آغاز سال 1394 ، تیم نرم افزاری شبکه لوناپارس برای سهولت کاربران اینترنتی و مردم عزیز کشورمان اقدام به راه اندازی آپلودسنتر اختصاصی کرده است تا از این پس کاربران ، مشترکین و اعضای سایت بدون هیچ نگرانی و محدودیتی بتوانند فایل ها، عکس ها، آموزش های تصویری و مقالات خود را از طریق این سایت بر روی سرورهای قدرتمند لوناپارس ارسال کنند.

شبکه لوناپارس با پرداخت هزینه های زیاد بابت نگهداری اطلاعات آپلود شده، به شما اطمینان می دهد که فایل های ارسالی شما در این آپلودسنتر برای همیشه باقی خواهد ماند و می توانید همیشه از لینک های آن استفاده کنید.

فقط دوستان لطفا این نکته مهم را در نظر داشته باشند که تصاویر و محتویات غیرمجاز و مخالف قوانین جرائم رایانه ای، حذف و دسترسی به آنها غیرممکن بوده و آی پی کاربران متخلف، برای همیشه بر روی سرور مسدود خواهد شد.

آدرس سایت آپلودسنتر لوناپارس به قرار زیر است: http://up.lunapars.net


حداکثر حجم های مجاز تعیین شده برای آپلود هر فایل برای کاربران مهمان و کاربران ساده و یا VIP متفاوت بوده و از این قسمت قابل مشاهده است. همچنین به منظور ارج نهادن به همکاران برنامه نویس وب داخل کشور ، نرم افزار انتخابی این آپلودسنتر از نرم افزار فارسی کلیفا برگرفته شده است.

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف