افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده از 8 درصد به 9 درصد در ارائه سرویس های شبکه لوناپارس

توسط : CEO تاریخ : بازدید : 23,376 دسته بندی : خبرها
10
مطابق تبصره 2 ماده 117 قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي جمهوري اسلامي ايران "دولت مکلف است با اجراي کامل قانون ماليات بر ارزش افزوده نرخ اين ماليات را از سال اول برنامه ساليانه يک واحد درصد (1%) اضافه نمايد".

همچنين براساس ماده (37) قانون الحاق برخي مواد به قانون تنظيم بخشي از مقررات مالي دولت (2) مصوب1393/12/04 "علاوه بر افزايش قانوني نرخ ماليات بر ارزش افزوده، صرفاً يک واحد درصد در هر سال به عنوان ماليات سلامت به نرخ ماليات بر ارزش افزوده سهم دولت اضافه و همزمان با دريافت، مستقيماً به رديف درآمدي که براي اين منظور در قوانين بودجه سنواتي پيش بيني مي شود، واريز مي گردد."

لذا مشترکین گرامی در نظر داشته باشند از این پس در شارژ سرویس ها (اعم از اینترنت پرسرعت ، سامانه مدیریت پیام کوتاه و ...) ، مبنای محاسبه مالیات بر ارزش افزوده 9% می باشد. لازم به ذکر است اختلاف نرخ مالیات ، در تمامی شارژهای انجام شده از 1/1/94 تا 15/1/94 به صورت سیستمی اعمال گردیده است.

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف