افتخاری دیگر: واگذاری سرویس تلفن بین الملل در سراسر کشور

توسط : CEO تاریخ : بازدید : 5,787 دسته بندی : خبرها
0
با گسترش دامنه‌ی ارتباطات در سراسر جهان، ابزارهای برقراری ارتباط افراد و سازمان‌ها با یکدیگر بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. در این میان، خدمات تلفن بین‌المللی یکی از مهم‌ترین و رایج‌ ترین ابزاری است که افراد برای برقراری ارتباط با دیگران می توانند از آن بهره گیرند. شبکه ارتباطات لوناپارس به عنوان یکی از قدیمترین شرکت های ارائه دهنده خدمات ارتباطی، تحقیقات جامعی را در آزمایشگاههای مجهز خود انجام داده تا بستری مناسب جهت استفاده از این خدمات را برای کاربران فراهم نماید.

هزینه ‌های بالا و کیفیت مکالمات بین‌المللی، دغدغه‌ی اصلی کاربران محسوب می‌ شود. از این روی، ارایه خدماتی برای کاهش هزینه ‌های تماس و افزایش کیفیت مکالمات و شماره ‌گیری سریع و آسان، همواره مورد توجه شبکه لوناپارس و واحد سروکو سحر ارتباط به عنوان شریک تجاری شبکه ارتباطات لوناپارس بوده است.

یکی از شیوه‌های کارآمد برای استفاده از خدمات مکالمه‌ی تلفن بین‌المللی، استفاده از اشتراک بدون پین لوناپارس است. با معرفی و تنظیم شماره های مبدا و مقصد شما در این سیستم دیگر نیازی به وارد نمودن پین و حتی شماره های مقصد خود نخواهید داشت.

اشتراک بدون پین یکی از خدمات شرکت لوناپارس و سحر ارتباط می باشد که درصورت وارد نمودن شماره تلفن منزل یا تلفن همراه خود به عنوان تلفن مبدا در سیستم، پس از گرفتن سرشماره ارتباطی ( 82422 ، 82453 ) نیاز به وارد نمودن رمزعبور یا در اصطلاح پین کد نمی باشد.

این سرویس هیچ گونه هزینه جانبی از قبیل حق اشتراک، ودیعه و.... غیره نخواهد داشت.

اشتراک بدون پین لوناپارس و سحر ارتباط ویژگی‌‌های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت ‌است از:
- بدون نیاز به وارد کردن رمز عبور (pin code)
- امکان ذخیره شماره های مقصد و شماره گیری سریع تا 99 شماره (speed dial)
- بدون محدودیت زمانی و مکانی
- دسترسی به پروفایل کاربر جهت حذف یا اضافه کردن شماره های مبدا و مقصد و تغییر رمزعبور
- بدون هزینه جانبی از قبیل حق اشتراک
- امکان شارژ بصورت آنلاین و دریافت شارژ اضافه به عنوان هدیه
- هزینه ارزان مکالمات
- امکان مشاهده‌ی ریز مکالمات
- پشتیبانی از 9 صبح الی 24 شب به غیر از روزهای تعطیل

منتظر تماس شما جهت ثبت سفارش سرویس تلفن بین الملل با شماره 91010109 (کرج) و 91090906 (تهران) و 43847475 (کشوری) هستیم.

ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف