سامانه ثبت نام الکترونیکی تلفن ثابت راه‌ اندازی شد

توسط : Lunapars تاریخ : بازدید : 4,705 دسته بندی : خبرها
0


به گزارش روابط عمومی شبکه ارتباطات لوناپارس، پس از راه اندازی موفقیت آمیز ارایه نسل جدید سرویس تلفن ثابت توسط شبکه لوناپارس در کشور و استقبال بسیار عالی هموطنان به دلیل رفاه حال کاربران و علاقمندان به دریافت اینگونه خدمات سامانه‌ی ثبت‌ نام اینترنتی و الکترونیکی تلفن ثابت توسط شبکه ارتباطات لوناپارس راه‌اندازی شد. این سامانه در ناحیه کاربری وب‌سایت این شرکت قرار دارد.

شبکه ارتباطات لوناپارس برای محقق شدن دسترسی متقاضیان به ثبت‌ نام سرویس تلفن ثابت و اهداف دولت الکترونیک، سامانه‌ی ثبت‌ نام اینترنتی تلفن ثابت را راه‌اندازی کرد. بدین ترتیب، از این پس متقاضیان دریافت تلفن‌ ثابت علاوه بر مراجعه‌ی حضوری به دفاتر شعب و دفاتر امور مشترکین، می‌توانند به‌صورت غیر حضوری و اینترنتی نیز ثبت‌ نام کنند.

این ثبت‌ نام اینترنتی تلفن ثابت در ناحیه کاربری و سامانه کاربران وب‌سایت شبکه ارتباطات لوناپارس به آدرس www.Lunapars.net، بخش تلفن ثابت انجام می‌شود.

در این شیوه، احراز هویت متقاضیان هنگام تحویل خط تلفن در محل ثبت نام و هنگام تحویل به مشترک انجام می‌شود. شبکه ارتباطات لوناپارس موظف است حداکثر ظرف مدت 3 الی 10 روز کاری (نسبت به ساعات عادی و خارج از پیک و حداکثر 1 ماه) پس از تاریخ درخواست تقاضای مشترکان، خط تلفن ثابت تقاضا شده را دایر کند و به مشترک تحویل دهد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام تلفن ثابت:
- تصویر رنگی پشت و رو کارت ملی
- تصویر رنگی صفحه اول شناسنامه
- تصویر رنگی برگ توضیحات شناسنامه در صورت وجود توضیحات

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 91090906 (تهران) مرکز تماس 24 ساعته فروش و پشتیبانی کاربران تماس حاصل نمایید.

ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف