پیام نوروزی مدیریت کل و مدیران ارشد شبکه ارتباطات لوناپارس در سال 1397

توسط : Lunapars تاریخ : بازدید : 2,899 دسته بندی : خبرها
5


به نام يزدان پاک
سلام
سال 1396 با همه فراز و نشيب هايش به پايان رسيد و سال 1397 آغاز شد.

اميدوارم همه چالش‌هايي را که در سال‌هاي گذشته و بخصوص در سال 1396 که سال بسيار پرچالشي بود، پشت سرگذاشته ايم را در سال جديد تجربه نکنيم و سال نو با طرحي "نو" سالي توام با موفقيت و بهروزي براي همه اعضاي خانواده بزرگ شبکه لوناپارس و مشتریانش باشد.

خداوند بزرگ را شاکريم در سال 1396 - که بويژه در ماه‌هاي پاياني- سال آساني براي نظام اقتصادي و نظام ارتباطات کشور نبود، توانستيم فارغ از هيجانات کاذب بازار رقابتي با اتخاذ تصميمات هوشمندانه و سريع و با تلاش و پشتيباني يکايک همکاران همچنان بي‌حاشيه و خوشنام به مسير ادامه دهيم و با کاهش ريسک‌هاي مترتب برعمليات شرکت، در جهت اهداف ذينفعان آن گام برداريم.

چرا که معتقديم "اعتماد مشتريان" مهمترين سرمايه شبکه ارتباطات لوناپارس است. اين سرمايه ارزشمند را با هيچ دستاورد کوتاه مدتي معاوضه نکرده و نمي‌کنيم و تمامي تصميمات و تمامي فعاليت‌هاي شرکت همچنان بر اين محور استوار خواهد بود.

تلاش کرديم ضمن پيگيري و حل معضلات و مشکلات انباشته و افزايش چابکي سازمان نسبت به تغييرات محيطي، برنامه‌هاي مدوني براي خيز دوباره و به سمت پيشرفت و موفقيت تدوين و عملياتي نماييم و خوشحالم که امروز اين خواست و اين اراده براي حرکت و پيشرفت در يکايک همکاران عزيزم در واحد ستادی و شعب نمایندگی قابل مشاهده و قابل لمس است.

مطمئنا هر جامعه‌اي در مقاطعي از تاريخ دچار گرفتاري‌ها و مشکلاتي مي‌شود و اين يکي از خصوصيات اجتناب ناپذير جوامع بشري است. در اين ميان انسان‌ها، موسسات و گروه‌هاي اجتماعي وجود دارند که پايدارانه ايستادگي، مقاومت و تحمل مي‌کنند تا اين برهه از شرايط نامساعد و نامناسب را پشت سر بگذارند و دوره‌اي جديد را در حيات کاري و اجتماعي خودشان تجربه کنند. ما مطئنن هستیم که شبکه ارتباطات لوناپارس هم جز همین مراکز خواهد بوده و در گذشته هم اين را به اثبات رسانده است. اعتبار اجتماعي که امروز شبکه ارتباطات لوناپارس دارد، مرهون تلاش‌هاي تک تک شما عزيزان است.

در پايان بر خود لازم مي‌دانم از همه همکاراني که در روزهاي پاياني سال عليرغم درگيري‌هاي خاص اين ايام نهايت تلاش در خدمت رساني به مشتريان عزيز را داشتند صميمانه تقدير و تشکر نمايم. براي همه همکاران عزيزم آرزوي سعادت و شادماني مي‌کنم و اميدوارم خداوند بزرگ، خدايي که امور را تدبير مي‌کند، ما را ياري کند تا در سال جديد بتوانيم موفق و سرفراز بسوي آينده‌اي بهتر براي شبکه ارتباطات لوناپارس و تمامي ذي‌نفعان آن حرکت کنيم.


موفق و مويد باشيد.
مدیریت شبکه ارتباطات لوناپارس
معاونت توسعه و واگذاری
معاونت فنی و پشتیبانی
معاونت مالی و بازرگانی
معاونت کسب و کار
1 فروردین 1397

ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف