آغاز همکاری با " سامانتل " اولین اپراتور نسل جدید ارتباطات همراه

توسط : Lunapars تاریخ : بازدید : 7,504 دسته بندی : خبرها
5


به منظور ارایه خدمات ارزنده به هموطنان گرامی در جا یجای ایران سرافراز، شبکه ارتباطات لوناپارس از مورخ 19 مرداد 1398 همکاری با اولین اپراتور نسل جدید ارتباطات تلفن همراه خود را آغاز کرد.

برند به ثبت رسیده سامانتل متعلق به شرکت کیش سل پارس پروانه ارایه خدمات تلفن همراه را در شهریور ۱۳۹۵ از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دریافت نمود. این شرکت فعالیت خود را با ارایه خدمات پایه تلفن همراه آغاز نمود. سامانتل با بهره‌مندی از نسل جدید سیم‌کارت‌های هوشمند تلفن همراه به ارایه خدمات اینترنت پرسرعت G3، G4و G4.5 پرداخت.

چرا سامانتل؟
این شرکت با بهره‌مندی از سهامداران معتبری چون بانک سامان، پرداخت الکترونیک سامان و بیمه سامان، جزیی از گروه معتبر مالی سامان محسوب می‌گردد.




کلیه کاربران شبکه ارتباطات لوناپارس می توانند بعد از خرید سیم‌کارت‌های اعتباری سامانتل به ‌مدت یک ماه از مزایای رایگان زیر بهرمند شوند:

5 گیگابایت اینترنت پرسرعت همراه
999 دقیقه تماس درون‌شبکه
999 پیامک درون‌شبکه

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02191090906 مرک زتماس 24 ساعته فروش و پشتیبانی کاربران تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف