راه اندازی سامانه شارژ اعتبار تلفن همراه و پرداخت قبوض و مجوز طرح ترافیک شهر تهران

توسط : CEO تاریخ : بازدید : 21,822 دسته بندی : خبرها
14
احتمالاً شما هم روزی به دریافت خدمات شارژ تلفن همراه اعتباری خود و یا پرداخت قبوض خود به صورت غیر حضوری حتی عدم مراجعه به اینترنت بانک ها فکر کرده اید!!! اینترنت، پتانسیل بسیار مناسبی برای اینگونه موارد دارد!

اما یکی از ایده هایی که ممکن است به ذهن برسد داشتن یک فروشگاه اینترنتی مناسب است. البته ایده بسیار خوبیست. زیرا محصول فیزیکی نیست و نیازی به ارسال ندارد . تنها کافیست کد شارژ یا شماره پیگیری پرداخت را از طریق اینترنت به مشتریان برساند.

البته مسلم است که راه اندازی چنین فروشگاهی به تخصص کافی نیاز دارد و باید سایت دارای نرم افزاری باشد که بتواند پول را به صورت آنلاین دریافت کند و شارژها را برای مشتریان بفرستد، در عین حال از امنیت کافی برخوردار باشد.

به گزارش روابط عمومی شبکه لوناپارس، همزمان به آغاز سال جدید ، سامانه شارژ اعتبار تلفن های همراه (اپراتورهای فعال داخل کشور) و همچنین پرداخت کلیه قبوض (آب ، برق ، گاز ، تلفن همراه ، وایمکس ایرانسل و ...) و همچنین دریافت مجوز ورود به طرح ترافیک تهران به صورا آنلاین مورد بهره برداری قرار گرفت.

از این رو کلیه کاربران این امکان را خواهند داشت تنها با مراجعه به آدرس این سامانه از خدمات ارزش افزوده آن بهره مند گردند. جهت اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 91010109 (کرج) تماس حاصل نمایید.

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف