افتخاری دیگر: راه اندازی سامانه ایمیل مارکتینگ (ارسال ایمیل گروهی) شبکه لوناپارس

توسط : CEO تاریخ : بازدید : 21,748 دسته بندی : خبرها
15
همزمان با آغاز سال جدید انجام پایلوت سامانه ارسال ایمیل انبوه شبکه لوناپارس از ابتدای اردیبهشت ماه سال 93 ، این سامانه به طور رسمی آماده بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه لوناپارس: ایمیل یا همان پست الکترونیک یکی از قدیمی ترین ابزارهای اینترنت است اين ابزار، موفق ترين عامل ارتباطي در اينترنت است و به صورتي فراگير و گسترده در دنیا براي بازاريابي مورد استفاده قرار مي گيرد ولی این ابزار در ایران به صورت کامل شناخته شده نیست.

ایمیل مارکتینگ یا ارسال ایمیل گروهی یکی از روشهای بسیار مهم و پربازده در بازاریابی اینترنتی محسوب می شود که می شود از این طریق محصولات خود را به فروش رساند یا مطلب مورد نظر را در غالب یک نامه برای اشخاص ارسال کرد.

در بازاریابی از این طریق محصولات یا مطالب به صورت گرافیکی که شامل متن عکس و حتی لینک می باشد برای خوانندگان ارسال می شود فقط نباید این گونه بازاریابی را با اسپم و یا هرزنامه اشتباه گرفت معمولا در ایمیل اشخاص قسمتی وجود دارد به نام اسپم یا بالک که وقتی ایمیل ای توسط برنامه های ارسال ایمیل به صورت گروهی ارسال شود به جای قرار گرفتن در میل باکس در این قسمت ظاهر می شود.

از مزایای سرویس های ایمیل مارکتینگ شبکه لوناپاس:

√ ایمیل های تبلیغاتی شما توسط برنامه های ارسال گروهی ارسال نمی شود و در نتیجه صد در صد به میل باکس اشخاص ارسال خواهد شد.
√ ارسال ایمیل گروهی توسط سرورهای قدرتمند لوناپارس در آمریکا ، کانادا و ایران و با بیش از صدها آدرس آی پی صورت می گیرد که ارسال صد درصد به اینباکس را برای شما خواهد داشت.
√ قبل از ارسال ایمیل کلیه آدرس ها توسط سیستم چک شده و پس از اطمینان از صحت آدرس و اکتیو بودن آن شروع به ارسال می کنیم.
√ از آخرین متد ها و روش ها برای ارسال 100% به آدرس ایمیل ها استفاده خواهد شد.
√ متن تبلیغاتی ایمیل مارکتینگ شما توسط مشاورین و کارشناسان بازریابی و فروش ما اصلاح می شود و از لغات و متن های کاملا تخصصی و کلیدی استفاده می شود تصاویر و عکس های مناسب و متناسب با اهداف شما توسط گرافیست های ما برای ایمیل تبلیغاتی شما طراحی می شود تا جایی که ممکن باشد شکل و شمایل ایمیل شما را از حالت تبلیغاتی و خسته کننده دور می کنیم و شبیه به یک ایمیل شخصی و اختصاصی تبدیل می کنیم.

شما می توانید به رایگان با مشاورین ایمیل مارکتینگ ما مشورت کنید و مناسب ترین روش را برای ارسال ایمیل گروهی خود انتخاب کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده اطلاعات مخاطبین و دریافت کنندگان به این قسمت مراجعه و یا با شماره تلفن 91010109 (کرج) تماس حاصل نمایید.

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف