پیام های نوروزی مدیران ارشد شبکه ارتباطات لوناپارس در عید باستانی نوروز سال 1395

توسط : CEO تاریخ : بازدید : 18,227 دسته بندی : خبرها
15


به گزارش روابط عمومی شبکه ارتباطات لوناپارس مسئولین ارشد شبکه ، متن پیام های نوروزی خود را به شرح زیر به عموم همکاران ، مشتریان خانگی و سازمانی و کاربران این شرکت تقدیم نمودند.

پیام نوروزی جناب آقای مهندس حمدی:

همکاران و مشترکان عزيز:
فرا رسيدن نوروز فرخنده و آغاز سال 1395 را به يکايک شما همکاران ساعي و پرتلاش و مشترکین جدید و قدیم تبريک عرض مي‌نمايم.

خداوند بزرگ را شاکريم، به خاطر تمام توفيقاتي که در سال گذشته با همت و تلاش شما همکاران عزيز حاصل شد. دستاوردهايي که باعث شد بتوانيم انتظارات ذينفعان ، مسئولان و شرکا شرکت، مشتريان، کارکنان و جامعه را بسيار بالاتر از عملکرد این حوزه، در خور نام یکی از بهترین سرویس دهندگان اینترنت در کشور، را برآورده کنيم.
خداوند بزرگ را شاکريم، شبکه ارتباطات لوناپارس در سال گذشته نيز توانست با تکيه بر اعتماد مشتريان و به پشتوانه همت و تلاش يکايک همکاران همچون گذشته بي حاشيه و خوشنام به مسير ادامه دهد.
و خداوند بزرگ را شاکريم، که امروز سرمايه انساني و سازماني منحصر به فرد و متمايز شبکه لوناپارس در حوزه فناوری اطلاعات و انفورماتیک ما را براي ادامه مسير در جهت تحقق چشم انداز عرصه ارتباطات بسيار خوشبين و اميدوار مي‌کند.
اينک در آغاز دهمين بهار شبکه لوناپارس، با نگرشي نوين به اندوخته‌ها و آموخته‌هاي حاصل از تجربيات گذشته و با نگاهي اميدبخش به آينده ، پاي در راه اهدافي متعالي گذاشته‌ايم. اميدوارم در سال 1395 بتوانيم با همدلي، همت و تلاش بيشتر، در کنار هم، برگ زرين ديگري از دفتر افتخاراتمان را ورق بزنيم.

بهار جانتان با بهار جهان در پيوند باد
یعقوب حمدی
سرپرست کل شبکه ارتباطات لوناپارس


پیام نوروزی سرکار خانم مهندس جوانبخت:

خانواده بزرگ شبکه ارتباطات لوناپارس:
سال يکهزار و سيصد و نود و چهار، سال بروز رويدادهاي موثر در عرصه ملي و بين‌المللي بود و بر اين اساس اتفاقات پيش‌بيني نشده در حوزه‌هاي مختلف اقتصادي، اجتماعي و سياسي نيز بروز نمود که بدون ترديد بر حوزه فناوری اطلاعات نيز تاثيرگذار بوده است.
در اين سال کوشيديم تا دستاوردهاي درخور نام یک سرویس دهنده حوزه ارتباطات را داشته باشيم، مراقبت کرديم که معتبرتر باشيم، مطالعه کرديم تا آگاه تر باشيم، محافظت کرديم تا خوشنام تر باشيم.
اميدواريم با ياري حضرت دوست سال يک هزار و سيصد و نود و پنج سال فرصت‌هاي بي‌شمار براي ارتقاء سطح کيفيت و کميت خدمات شبکه ارتباطات لوناپارس، توسعه کسب و کارها و خدمت بيشتر به مشتريان باشد، البته اطمينان داريم که اين اهداف متعالي به جهد، همت و نو انديشيدن شما همراهان سخت‌کوش حاصل مي‌شود.

نوروزتان پيروز
م. جوانبخت
معاونت توسعه و واگذاری شبکه ارتباطات لوناپارس

ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف