تعرفه ارزان لوناپارس برای پیام رسان های داخلی

توسط : Lunapars تاریخ : بازدید : 4,554 دسته بندی : خبرها
5
به گزارش روابط عمومی شبکه ارتباطات لوناپارس، در راستای افزایش استفاده از پیام رسان های داخلی، کاربران شبکه های اجتماعی ازین پس در ازای استفاده از پیام رسانهای داخلی (سروش، بیسفون پلاس، آی گپ، جیک و پیک و لنزور ) تنها یک سوم تعرفه اینترنت مصرفی خود را پرداخت می کنند.

بر اساس این گزارش، کاهش هزینه از سوی شبکه ارتباطات لوناپارس و اپراتور میزبان که در راستای حمایت و توسعه فعالیت پیام رسان های اجتماعی داخلی مطابق مصوبه ۲۶۵ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی، از تاریخ ۲۸ دی ۹۶ صورت گرفته، این امکان را ایجاد می کند تا کاربران این شرکت از این پس در به کارگیری و استفاده از پیام رسان های داخلی فوق، از تخفیف ها و مزیت های بسیار بیشتری نسبت به قبل برخوردار شوند.

این گزارش حاکی است کاربران شبکه ارتباطات لوناپارس در صورت استفاده از پیام رسان های داخلی، یک سوم تعرفه ترافیک خارجی را پرداخت می کنند، به صورتی که به ازای هر سه مگابایت مصرف در پیام رسانهای داخلیِ اعلام شده، معادلِ یک مگابایت اینترنت(خارجی) محاسبه خواهد شد.

روابط عمومی شبکه ارتباطات لوناپارس در پایان این خبر اعلام کرد: در راستای ایجاد تسهیلات ویژه برای کاربراناین شرکت و تشویق کاربران به استفاده از پیام رسان " بیسفون پلاس "، از ۱۸ مرداد سال۱۳۹۶ ، استفاده از این پیام رسان برای کلیه مشترکین شبکه ارتباطات لوناپارس و اپراتور میزبان، کاملا رایگان است.

ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف