آغاز واگذاری گواهینامه های امنیتی SSL

توسط : Lunapars تاریخ : بازدید : 4,430 دسته بندی : خبرها
5
آغاز واگذاری گواهینامه های امنیتی SSL


همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، 22 بهمن ماه ، شبکه ارتباطات لوناپارس ارایه گواهینامه های امنیتی SSL را آغاز کرد. این گواهینامه ها که در 2 نوع Single و WildCard عرضه می شوند به صورت آنی فعال و دارای Reissue نامحدود می باشند.

علاقمندان می تواند جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا نحوه فعال سازی با مرکز تماس 24 ساعته کاربران به شماره 91090906 (تهران) تماس حاصل نموده و یا برای سفارش مستقیم به این قسمت مراجعه نمایند.



- گواهینامه های امنیتی وب سایت ها چیست؟!

گواهی SSL یا Secure Socket Layer راه حلی جهت برقراری ارتباطات ایمن میان یک سرویس دهنده و یک سرویس گیرنده است که توسط شرکت Netscape ارائه شده است. مزیت استفاده از این پروتکل، بهره گیری از موارد امنیتی تعبیه شده آن برای امن کردن پروتکل های غیرامن لایه کاربردی نظیر HTTP، LDAP، IMAP و… می باشد که براساس آن الگوریتم های رمزنگاری بر روی داده های خام (plain text) که قرار است از یک کانال ارتباطی غیرامن مثل اینترنت عبور کنند، اعمال می شود و محرمانه ماندن داده ها را در طول کانال انتقال تضمین می کند.

پس از خرید SSL توسط مشتری یک گواهی دیجیتال SSL Certificate برای مشتری صادر خواهد شد و به این ترتیب کاربران سایت مشتری از هویت و اعتبار وی اطمینان حاصل نموده و مشتری می تواند خدمات خود را بر روی بستر امن HTTPS ارائه نماید.

به دلیل اهمیت توجه گوگل به وب سایت های دارای گواهی نامه SSL و دسترسی از طریق پروتکل HTTPS، اخیراً استفاده از گواهینامه SSL در اکثر وب سایت ها معمول شده است.

ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف