اعطای یک دستگاه اتوموبیل BAIC E150 Hatchback به قید قرعه به مشترکین شبکه لوناپارس

توسط : CEO تاریخ : بازدید : 22,591 دسته بندی : خبرها
15


با توجه به همکاری های فی مابین شرکت انتقال داده های آسیاتک و شبکه ارتباطات لوناپارس، به استحضار می رساند در طرح ویژه ماه مبارک رمضان از بین افرادی که از ابتدای رمضان تا عید سعید فطر سرویس یکساله ثبت نام و یا تمدید نمایند ، با شرایط زیر و به قید قرعه اتومبیل BAIC E150 Hatchback هدیه داده خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه لوناپارس ، سرکار خانم مهندس جوانبخت ، معاونت توسعه شبکه ، شرایط اعلامی این قرعه کشی را به شرح زیر اعلام کرد:
- سرویس درخواستی 1 ساله کاربر می بایستی تا پیش از قرعه کشی فعال شده باشد.
- سرویس های خریداری شده در طول مدت قرعه کشی شامل قوانین برگشت از خرید نمی باشد. (عودت و یا جمع آوری اینترنت مشترک)
- افرادی که سرویس را به صورت رزرو خریداری می نمایند مشمول این طرح می شوند.
- خودرو به صاحب قرارداد که به واسطه احراز موارد قانونی مالکیت اشتراک را اثبات می نماید تعلق می گیرد. (منظو از صاحب قرارداد ، شخصی به عنوان استفاده کننده نهایی در قرارداد مورد تایید است)
- اگر برنده خودرو تا 5 روز پس از اعلام نتایج نسبت به احراز موارد قانونی اقدام نکند خودرو به نفر بعدی که در قرعه کشی مشخص شده تعلق می گیرد.
- اطلاع رسانی به برنده از طریق تماس با شماره موبایل ثبت شده هنگام قرارداد و خط تلفن اشتراک ADSL انجام می شود. (به شماره تلفن های تقلبی و یا عدم پاسخگو ترتیب اثر داده نخواهد شد)
- تمامی افرادی که از ابتدای ماه رمضان (8 تیر ماه) تا پایان ماه رمضان ( 6 مرداد ماه) نسبت به خرید سرویس یکساله اعم از ثبت نام اولیه و یا تمدید اقدام می نمایند شانس برنده شدن در قرعه کشی را دارا می باشند.

روابط عمومی شبکه ارتباطات لوناپارس

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف