20 درصد تخفیف فروش جشنواره نوروز 1400 بسته مودم و اینترنت LTE در سراسر کشور

توسط : Lunapars تاریخ : بازدید : 10,608 دسته بندی : خبرها
0

اینترنت نسل 4.5 ثابت TD-LTEدر حقیقت آخرین نسل اینترنت ثابت پهن باند است و بهترین گزینه برای تامین بی‌سیم اینترنت منازل و سازمان‌ها، موسسات و شرکت‌های تجاری به شمار می‌رود. این سرویس در مقایسه با سایر سرویس‌های موجود اینترنت ثابت از جمله ADSL و وایمکس تجربه سرعت بالاتری را برای کاربر به ارمغان می‌آورد و محدودیت‌هایی مانند محدودیت مکانی، عدم امکان جابجایی مودم، نیاز به استفاده از خط تلفن و لزوم وجود ظرفیت خالی در مرکز مخابرات منطقه را برطرف کرده است.

از مهمترین ویژگی‌های این سرویس می‌توان به راه‌ اندازی سریع و عدم نیاز به خط تلفن ثابت برای راه‌اندازی سرویس، پهنای باند بسیار بالا، پایداری بالای سرویس در آپلود و دانلود، امکان خرید بسته‌های متنوع و مقرون به صرفه، برخورداری از پشتیبانی ۲۴ ساعته و نیز ارائه مودم با قابلیت جابه‌جایی و امکان دریافت سرویس در تمامی مناطق تحت پوشش در سراسر کشور اشاره کرد.

اگر در حال حاضر از اینترنت ADSL استفاده می‌کنید ولی از کیفیت خدمات ارائه شده رضایت ندارید، یا اگر در منطقه زندگی شما پورت خالی برای ارائه خدمات اینترنت ثابت وجود ندارد، اینترنت پرسرعت نسل 4.5 ثابت TD-LTE بهترین گزینه است.

کد تخفیف 20 درصدی خرید: N31OYOGX2R 

شبکه لوناپارس در جشنواره فروش نوروزی 1400 برای استفاده ارزان و به صرفه اینترنت پرسرعت برای آندسته از هموطنان که امکان برقراری سرویس با سیم و خدمات پر هزینه بی سیم را ندارند، سرویس اینترنت نسل 4.5 ثابت TD-LTE را آماده بهره برداری و استفاده هموطنان گرامی قرار داده است. فقط کافیست به سامانه کاربری خود مراجعه، وارد بخش سرویس اینترنت پرسرعت ثابت TD-LTE شده و یکی از بسته های متنوع را انتخاب نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02191090906 تماس حاصل نمایید.

ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف