جشنواره فروش زمستانه اینترنت پرسرعت ADSL در سراسر کشور

توسط : Lunapars تاریخ : بازدید : 6,451 دسته بندی : خبرها
0


شبکه ارتباطات لوناپارس افتخار بیش از 15 سال ارایه خدمات ارزنده اینترنت پرسرعت ADSL در سراسر کشور را در کارنامه خود ثبت کرد.

یکی از سرویس های محبوب اینترنتی و پر مخاطب خانگی و سازمانی در بستر سیم تلفن مخابراتی ADSL می باشد. شبکه ارتباطات لوناپارس مفتخر است با همکاری اپراتور میزبان خود، شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات که دارای مجور اپراتوری ارتباطات ثابت از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می باشد، سرویس اینترنت خود را در بیش از 550 شهر و شهرستان و 1500 مرکز مخابراتی در سراسر کشور ارایه دهد.

سرویس های اینترنتی شبکه ارتباطات لوناپارس در 2 بخش سازمانی و خانگی و تعرفه گذاری عادی و VIP می باشند که همزمان با جشنواره ها به هموطنان گرامی عرضه می شوند. هم اکنونسرویس های متنوع جشنواره زمستانه همراه با هدیه ترافیک رایگان، در مراکز مخابراتی فعال برای استفاده هموطنان آماده ثبت سفارش قرار گرفته است.

مشاهده بسته های جشنواره و درخواست سریع اینترنت پرسرعت ADSL


برای کسب هرگونه اطلاعات بیشت رو مشاوره قبل از خرید با مرکز تماس فروش و پشتیبانی 24 ساعته کاربران تماس حاصل نمایید.

ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف