افتخاری دیگر: راه اندازی و ارایه سرویس اینترنت در شهرستان های شاهیندژ / سربیشه / قم و کوهرنگ

توسط : CEO تاریخ : بازدید : 18,119 دسته بندی : خبرها
35
در راستای توسعه ارائه خدمات اینترنت پرسرعت آسیاتک با همکاری شبکه ارتباطات لوناپارس در سطح کشور، مراکز مخابراتی شهرهای سربیشه در استان خراسان جنوبی / شهرستان شاهیندژ در استان آذربایجان غربی / شهر قم و شهر کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری به تجهیزات فنی ارائه خدمات اینترنت پرسرعت ADSL مجهز شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه ارتباطات لوناپارس به اطلاع متقاضیان محترم اینترنت پرسرعت در شهرهای ذکر شده می رساند، پس از راه اندازی مراکز مخابراتی این شهر، شبکه ارتباطات لوناپارس آماده ارائه خدمات اینترنت پرسرعت +ADSL2 به کاربران و متقاضیان در این شهرها می باشد.

لازم به ذکر است فروشگاه ها و دفاترIT که تمایل به داشتن نمایندگی این شرکت جهت ارائه سرویس اینترنت پرسرعت به کاربران را دارند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 91010109-026 و یا ارسال ایمیل به واحد امور نمایندگان اطلاع حاصل فرمایند.

همچنین به منظور سهولت استفاده کلیه کاربران و علاقمندان به دریافت خدمات از بخش ثبت نام آنلاین مشترکین در پورتال اصلی شبکه لوناپارس امکان ثبت سریع سرویس ها به صورت آنلاین در تمامیه شهر های قابل ارائه سرویس اینترنت پرسرعت در سراسر کشور امکان پذیره است.

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف