آغاز واگذاری فاز 3 سرورهای مجازی لینوکس ایران در دیتاسنتر لوناپارس

توسط : Lunapars تاریخ : بازدید : 1,204 دسته بندی : خبرها
1


با توجه به برنامه توسعه فروش خدمات و سرویس های متنوع شبکه ارتباطات لوناپارس و یاری پروردگار مهربان در سال جاری، فاز سوم ارایه و واگذاری خدمات محبوب سرور مجازی لینوکس ایران در دیتاسنتر مستقر شبکه لوناپارس (پویا) برای عموم هموطنان مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه لوناپارس: سرورهای مجازی شبکه ارتباطات لوناپارس بر روی سرورهای فیزیکی و قدرتمند HP با جدیدترین تکنولوژی و متد روز دنیا با هاردهای  SSD و SATA راه اندازی شده و عموما برای هاستینگ و عملیات هایی که نیاز به سرعت هارد بالا دارند، پیشنهاد می شود. با توجه به اینکه محل سرور در داخل کشور (ایران) است، زمان اتصال و پینگ برای کاربران ایران بسیار کمتر شده و سرعت دسترسی بالایی فراهم خواهد شد و با توجه به اینکه تمامی سرورها به شبکه ملی کشور متصل هستند در صورت هرگونه تغییر و یا اختلال در شبکه اینترنت بین الملل به صورت کاملا پایدار در دسترس خواهند بود.


علاقمندان می توانند برای کسب هرگونه اطلاعات بیشتر با مرک زداده پویا مستقر در شبکه لوناپارس به این قسمت مراجعه و یا با شماره 02191090906 واحد دیتاسنتر تماس حاصل نمایند.

  1. avatar
    هادی   در تاریخ : 10 تیر 1401 19:49  
      1

    مممنون عالی بود

ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف