افتخاری دیگر: ارائه خدمات اینترنتی و ارتباطی شبکه لوناپارس در استان کرمان

توسط : CEO تاریخ : بازدید : 17,820 دسته بندی : خبرها
10
خدمت به خلق افتخارماست...

در راستای توسعه ارائه خدمات اینترنت پرسرعت و سرویس های ارتباطی در سطح کشور، با یاری خداوند و دستهای پر توان همکاران توسعه و فنی مهندسی و همزمان با سالگرد تاسیس وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات ، استان کرمان به تجهیزات فنی شبکه ارتباطات لوناپارس، به منظور ارائه سرویس های خانگی و سازمانی به عموم هوطنان استان کرمان تجهیز شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه ارتباطات لوناپارس : سرکار خانم مهندس جوانبخت معاونت توسعه و واگذاری لوناپارس در این خصوص گفت: به اطلاع متقاضیان محترم سرویس های خانگی و سازمانی اینترنت پرسرعت در استان کرمان می رساند، پس از راه اندازی سرویس های شبکه لوناپارس در این استان ، از تاریخ 25 اسفند ماه 1394 این شرکت آماده ارائه خدمات اینترنت پرسرعت ADSL و Broadband به کاربران و متقاضیان در سراسر این استان می باشد.

خدمات قابل واگذاری در استان کرمان:
- ارائه کلیه خدمات نسل جدید اینترنت پرسرعت ADSL خانگی و سازمانی
- ارائه کلیه خدمات اینترنت اختصاصی سازمانی BroadBand
- ارائه خدمات تلفن هوشمند
- ارائه سرویس های مرکز داده ها
- ارائه خدمات مرکز NIC ملی ایران
- ارائه راه کارهای مبتنی بر شبکه
- ارائه خدمات و مشاوره امنیت شبکه و انتقال داده ها
- ارائه بستر اختصاصی خصوصی
- ارائه سرویس های مبتنی بر وب (میزبانی) و اتصال آن به شبکه داخلی کشور و شبکه جهانی اینترنت

از اینرو کلیه سرویس های ADSL نسل جدید از سرعت 128Kbps الی 10240Kbps خانگی و سازمانی و کلیه سرویس های اینترنت اختصاصی بر روی بستر بی سیم و ارائه خدمات تلفن هوشمند به عموم هوطنان در استان کرمان قابل انجام است.

در حال حاضر امکان ارائه سرویس های اینترنتی به طور رسمی در شهر های کرمان ، ماهان ، رفسنجان و سیرجان به طور سریع آماده واگذاری می باشد.

لازم به ذکر است فروشگاه ها و یا دفاتر مرتبط با خدمات IT و سرویس های اینترنتی که تمایل به داشتن نمایندگی این شرکت جهت ارائه سرویس اینترنت پرسرعت به کاربران را دارند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 91010109-026 (کرج) و یا آدرس ایمیل info@Lunapars.net تماس حاصل فرمایند.

ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف