افتخاری دیگر: ارائه خدمات اینترنتی و ارتباطی شبکه لوناپارس در استان لرستان

توسط : CEO تاریخ : بازدید : 7,337 دسته بندی : خبرها
15
خدمت به خلق افتخارماست...

در راستای توسعه ارائه خدمات اینترنت پرسرعت و سرویس های ارتباطی در سطح کشور، با یاری خداوند و دستهای پر توان همکاران توسعه و فنی مهندسی ، شهرستان کوهدشت در استان لرستان به تجهیزات فنی شبکه ارتباطات لوناپارس، به منظور ارائه سرویس های خانگی و سازمانی به عموم هوطنان استان کرمان تجهیز شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه ارتباطات لوناپارس : سرکار خانم مهندس جوانبخت معاونت توسعه و واگذاری لوناپارس در این خصوص گفت: به اطلاع متقاضیان محترم سرویس های خانگی و سازمانی اینترنت پرسرعت در استان لرستان شهرستان کوهدشت می رساند، پس از راه اندازی سرویس های شبکه لوناپارس در این استان ، از تاریخ 08 اردیبهشت ماه 1395 این شرکت آماده ارائه خدمات اینترنت پرسرعت ADSL و Broadband به کاربران و متقاضیان در سراسر این استان می باشد.

خدمات قابل واگذاری در استان لرستان:
- ارائه کلیه خدمات نسل جدید اینترنت پرسرعت ADSL خانگی و سازمانی
- ارائه کلیه خدمات اینترنت اختصاصی سازمانی BroadBand
- ارائه خدمات تلفن هوشمند
- ارائه سرویس های مرکز داده ها
- ارائه خدمات مرکز NIC ملی ایران
- ارائه راه کارهای مبتنی بر شبکه
- ارائه خدمات و مشاوره امنیت شبکه و انتقال داده ها
- ارائه بستر اختصاصی خصوصی
- ارائه سرویس های مبتنی بر وب (میزبانی) و اتصال آن به شبکه داخلی کشور و شبکه جهانی اینترنت

از اینرو کلیه سرویس های ADSL نسل جدید از سرعت 128Kbps الی 10240Kbps خانگی و سازمانی و کلیه سرویس های اینترنت اختصاصی بر روی بستر بی سیم و ارائه خدمات تلفن هوشمند به عموم هوطنان در استان کرمان قابل انجام است.

در حال حاضر امکان ارائه سرویس های اینترنتی به طور رسمی در شهر کوهدشت به طور سریع آماده واگذاری می باشد.

لازم به ذکر است فروشگاه ها و یا دفاتر مرتبط با خدمات IT و سرویس های اینترنتی که تمایل به داشتن نمایندگی این شرکت جهت ارائه سرویس اینترنت پرسرعت به کاربران را دارند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 91010109-026 (کرج) و یا آدرس ایمیل info@Lunapars.net تماس حاصل فرمایند.

ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف