پشتیبانی تمام نیازهای IT شما در یک بسته جامع و مقرون به صرفه

توسط : CEO تاریخ : بازدید : 25,577 دسته بندی : خبرها
0
پلن پشتیبانی 365 شبکه لوناپارس ، بهترین راهكار برای شركت های کوچک و بزرگ، بانک ها ، سازمان ها ، ادارات دولتی ، مراکز تجاری ، کارخانجات ، دانشگاه ها و مراکز آموزشی و ... است كه نیاز به پشتیبانی شبکه و IT دارند، به ویژه مراکزی كه برای این منظور فاقد وقت كافی و مهارت لازم هستند و یا علاقه ای به مدیریت چنین بخشی در سازمان خود ندارند.

وقتی صحبت از پشتیبانی شبكه می شود هیچ دو سازمانی دارای نیازهای یكسان نیستند. به همین دلیل است كه لوناپارس طرح پشتیبانی 365 را ایجاد كرده است. طرحی انعطاف پذیر كه با توجه به نیاز و بودجه واحد شما، پشتیبانی شبكه و سرویس های IT شما را به عهده می گیرد.

اين پلن مانند يك واحد IT مجازی در واحد شما عمل می كند.

با ثبت نام در پلن پشتیبانی 365 ما به شما در شناخت نیازهای واقعی IT مرکزتان و اختصاص بودجه مناسب به این بخش كمك می كنیم. این پلن بخش های متنوعی از جمله پشتیبانی حضوری ، پشتیبانی از راه دور ، سرویس های ابری ، مشاوره و نگهداری تجهیزات را در بر می گیرد.

از پشتیبان گیری اطلاعات شركت شما گرفته تا نگهداری و مشاوره و توصیه های فناوری، ما تمام نیازهای فناوری مرکز شما را پوشش می دهیم. هدف از ارائه اين طرح اين است كه شما مي توانيد با توجه به نياز خود و بودجه ای كه در نظر داريد هريك از بخش هاي اين پلن يا همه را انتخاب كنيد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از پلن پیشنهادی ما برای شما می توانید از طریق خط 09014426264 و 09014426264 (کرج) با ما تماس بگیرید و یا درخواست خود را به ایمیل info@lunapars.net ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف