رونمایی از نسخه جدید (بتا) پورتال و وبسایت شبکه ارتباطات لوناپارس

توسط : CEO تاریخ : بازدید : 118,703 دسته بندی : خبرها
15
پس از ماهها تلاش کارشناسان و تحلیلگران شبکه ارتباطات لوناپارس، نسخه اولیه سایت شرکت با قالب جدید با هسته توسعه یافته DLE و نام فارسی آتوسا رونمایی شد.

ضمن تبریک بهار طبیعت، همزمان با نوروز و سال جدید قالب جدید و آزمایشی شبکه لوناپارس آماده نمایش و بهره برداری شد. کاربران گرامی می توانند با مراجعه به نشانی www.Lunapars.Net نسخه آزمایشی سایت را مشاهده کنند.

بدیهی است بالا رفتن انتظارات مخاطبان لوناپارس و ارائه خدمات مورد نیاز ایشان همکاران و کارشناسان ما را برآن داشت تا با بهره گیری از همه توان خود، همه نیازمندی ها را برآورده نموده و با ایجاد بخشها و حوزه های مختلف سایتی جامع و فراگیر را ایجاد نمایند.

بی شک بدون تعامل، تبادل نظر و استفاده از پیشنهادات مخاطبان ، کاربران و بازدیدکنندگان محترم سایت لوناپارس نمی توان به پایگاهی قوی و سودمند رسید، لذا از همه کاربران وفادار خواهشمندیم همچنان با راهنمایی های خود ما را در رشد این پایگاه اطلاع رسانی یاری نمایند.

قابل ذکر است نسخه جدید سایت شبکه لوناپارس با انتظارات مخاطبان گرامی فاصله زیادی دارد، ولی با بسترهای پیشرفته ی فراهم شده درآینده ای نزدیک به اکثر نیازمندی های کابران جامع عمل پوشیده خواهد شد. نسخه قدیم وب سایت در بالای صفحه گزینه نسخه قدیم در دسترس عموم میباشد.

همچنین سامانه فروش و پشتیبانی آنلاین نیز مانند قبل در دسترس کلیه کاربران بوده تا جهت فروش و یا ارسال تیکتهای پشتیبانی به موارد مورد نیاز خود دست یابند. سامانه پشتیبانی شبکه لوناپارس از آدرس http://lunapars.net/portal/ در دسترس همگان میباشد.

  1. avatar
    آفلاین  CEO   در تاریخ : 21 فروردین 1393 08:52  
      0
    به منظور پیشبرد رو به رشد انتظارت شما کاربران گرامی ،لطفا نظرات خود را در همین بخش اعلام نمایید.

    --------------------

ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف