ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) روز مادر و روز زن مبارک باد

توسط : Lunapars تاریخ : بازدید : 41,492 دسته بندی : خبرها
5


سالروز میلاد خجسته فاطمه زهرا) س) سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر قرآن، همتای امیر مومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بر همه زنان عالم مبارک باد.

بزرگ بانویی که مهر آمیزترین حکمت الهی، کوثر خاتم شد تا پایان یک رسالت را به آخر رساند، تا به فضل خدا، عطای وجودش در وسعت بی کران عطش ما جاری شود، تا آنگاه بتوانیم از همه سراب ها رها شویم و از چشمه حقیقتش سیراب، با این که کمتر کسی به کُنهِ وجودی او رسیده، ولی برای تشنگان حقیقت امکان دست یابی به ایشان از طریق علم و عمل به گفتار و سیره آن صدیقه کبری میسر است.

همچنین این روز عزیز را که به نام مادران پاک سیرت و زن نامگذاری شده را به تمام مادران عزیز ایران و جهان تبریک عرض میکنیم: مادر؛ ای که سوختی تا من را ساختی ، از اینکه گاهی اوقات با تو درشتی کرده ام مرا ببخش . روزت مبارک ای مهربان ترین مادر دنیا

این روز با زادروز ولادت پیرفرزانه خمینی کبیر (ره) نیز مصادف است. در چنین روزی رهبر کبیر انقلاب اسلامی متولد شدند. شبکه ارتباطات لوناپارس این روز عزیز و خجسته را به تمام مادران و بانوان مشترک و همچنین خانواده محترم آنان تبریک و تهنیت عرض میکند.

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف