عضویت الزامی کلیه کاربران و مشترکان در سامانه پشتیبانی

توسط : CEO تاریخ : بازدید : 23,414 دسته بندی : خبرها
15
با توجه به راه اندازی رسمی سامانه پشتیبانی و فروش کاربران شبکه ارتباطات لوناپارس ، از فروردین 1393 متاسفانه جمع کثیری از کاربران هنوز نسبت به عضویت خود در این سامانه اقدام ننموده اند!

نظر به اینکه از تاریخ ذکر شده کلیه موارد مربوط به: پشتیبانی خدمات اینترنتی و ارتباطی ، فروش ، بخش مالی و بازرگانی ، خدمات ارزش بر افزوده سامانه پیام کوتاه ، خریداری تجهیزات ، اعلام تراکنش ها ، ابراز مشکلات پیرامون ارائه خدمات ، انتقادات و پیشنهادات و ارتباط مستقیم با مدیریت و .... از طریق این سامانه انجام میگیرد ، عضویت کاربران در آن الزامی میباشد.

از تاریخ 1 اردیبهشت ماه سال 1393 به درخواست های خارج از سامانه پشتیبانی کاربران ترتیب اثر داده نخواهد شد! لذا از کاربرانی که هنوز در این سامانه ثبت نام ننموده اند پیشنهاد می شود جهت سهولت در دریافت پاسخ های خود و رفع موارد مربوط به کاربران و جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در ارائه خدمات سریعا نسبت به عضویت در سامانه اقدام نمایند.

از اینرو عواقب ناشی از عدم دریافت پاسخ و یا بروز هرگونه مشکل خارج از اعلام در سامانه بر عهده مشترک مورد نظر بوده و شبکه ارتباطات لوناپارس هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت. آدرس ورود به سامانه پشتیبانی کاربران به صورت آنلاین: ورود به سامانه

کاربران گرامی میتوانند جهت هرگونه سئوال با شماره تلفن 91010109 و 09014426264 (کرج) تماس و یا به دفتر شبکه مراجعه نمایند.

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف