فروش تلفن ثابت ویژه دفاتر مسافرتی و آژانس های گردشگری

توسط : Lunapars تاریخ : بازدید : 4,110 دسته بندی : خبرها
3425

آژانس های مسافرتی از جمله مراکز مشتری محور هستند که بر اساس حفظ مشتری قبلی و جذب مشتری جدید به گسترش کسب و کار خود می پردازند. دیدگاه مشتری به یک آژانس مسافتی در نگاه اول ایجاد می شود. تبلیغات گسترده در مکان های ویژه باعث شده تا مشتری شما در تماس با شما به دنبال نیازمندی خود باشد. بنابراین پاسخگویی مناسب به این مشتری بسیار با اهمیت است.

آژانس های مسافرتی به دلایل متنوع نیاز دارند که پاسخگویی ۲۴ ساعته داشته باشند. یک آژانس مسافرتی به این دلیل که تبلیغات اینترنتی دارد می تواند مشتریان خود را در ساعات مختلف روز جذب نماید. این ساعات الزاما ساعات کاری نیستند. بعضی از این مشتریان از کشورهای خارجی تماس می گیرند که زبان و ساعات کاری آنها متفاوت است. این نیازمندی باعث می شود که پاسخگویی چند زبانه  و ۲۴ ساعته برای یک آژانس مسافرتی علاوه بر مشتری مداری اهمیت پیدا کند. تلفن گویا ویپ با برقراری منوی صوتی چند زبانه و صندوق صوتی ۲۴ ساعته فرصت های تجاری شما را حفظ می کند.

اما مهمترین بخش استفاده و کاربرد خدمات #وویپ برای دفاتر مسافرتی و آژانس های گردشگری ، اتصال و ارتباط بسیار پایدار ویژه مشتریان حین مسافرت و یا بین دفاتر و شعب در هر مکان و هر نقطه از جهان می باشد.

پارستل ، نسل جدید ارتباطات تلفن ثابت بر روی بستر اینترنت ، برای آژانس های مسافرتی خدمتی فراهم نموده که با ارتباطی پایدار ، بهره وری در انجام کارها و کاهش 100% هزینه های جاری مرتبط با ارتباطات دفاتر و همچنین تکریم ارباب رجوع و مراجعان ، گردشگران خصوصا توریست هایی که میهمان کشور ایران هستند بتوانند امکان استفاده بسیار کاربردی حوزه ارتباطاتی امن را به همراه داشته باشند.

#پارستل / نسل جدید ارتباطات تلفن ثابت
ایران در دستان شماست...
تنها سرویس ارتباطی قابل استفاده در تمامی اپراتورهای اینترنت ایران

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مرکز تماس 24 ساعته کاربران به شماره 02191090906 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف