افزایش ظرفیت خدمات و کاهش تعرفه سرویس پر طرفدار پارستاک

توسط : Lunapars تاریخ : بازدید : 2,673 دسته بندی : خبرها
5

پارستاک ، سرویس پر طرفدار مرکز تماس 2 طرفه کسب و کار های کوچک و متوسط که چندی پیش به دلیل اتمام پورت های واگذاری امکان واگذاری سرویس را نداشت ، با همت همکاران فنی شبکه ارتباطات لوناپارس افزایش و در 2 استان پر طرفدار تهران و فارسی توسعه یافت.

به گزارش روابط عمومی شبکه ارتباطات لوناپارس ، پارستاک : کال سنتر 2 طرفه کسب و کارها که توسط شبکه لوناپارس عرضه و با استقبال بسیار بالای صاحبان مشاغل روبرو شده بود ، به میزان 3 برابر ظرفیت قبل در حدود نزدیک به 5 هزار پورت در هر استان تهران و فارس افزایش یافته و تعرفه استفاده از آن نیز در حدود 20 درصد کاهش و آماده واگذاری می باشد.

مهندس جوانبخت در این باره گفت: همانطور که می‌دانید، راه اندازی مرکز تماس به هزینه زیادی برای خریداری، نگهداری و بروزرسانی تجهیزات، و استخدام و آموزش چند اپراتور نیاز دارد. اما با سرویس مرکز تماس «پارستاک» دیگر نیازی به راه اندازی مرکز تماس در سازمان خود ندارید. تیم مجرب و متخصص ما در واحدهای بازرگانی و فنی با استفاده از به روزترین سیستم‌های مدیریت تماس و تکریم ارباب رجوع آماده خدمت به شماست. با "پارستاک" سرویس بسته به نیاز کاربران به یک یا چند خط الو پارس و یا پارستل به طور همزمان متصل میگیرد و امکان تماس همزمان ورودی و خروجی را خواهید داشت.
 
همچنین از قابلیت های مهم سرویس" پارستاک" امکان تخصیص از 1 الی 5 کانال پشتیبان سرویس تلفن الو پارس و پارستل می باشد که باعث متمایز شدن این سرویس هنگام استفاده نسبت به دیگر موارد موجود در کشور می باشد.

هزینه کم: پایین آوردن هزینه‌ها برای ادامه هر کسب و کاری ضروری است. با سرویس مرکز تماس "پارستاک" از هزینه‌های خود بکاهید و از رقیبان پیشی بگیرید.

کسب و کار حرفه ای: با خدمات مرکز تماس "پارستاک" حجم زیادی از تماسها را با کیفیت بالا پاسخ دهید و وجهه ای حرفه‌ای از کسب و کارتان به نمایش بگذارید.

وفاداری مشتریان: اطلاع‌رسانی سریع باعث حفظ مشتریان قدیمی و افزایش وفاداری آنها می‌شود. با خدمات مرکز تماس "پارستاک"  مشتریانی راضی و وفادار داشته باشید.

سرعت عمل: راه اندازی سرویس مرکز تماس "پارستاک" بسیار سریع و آسان است و به هیچ هزینه‌ای بابت سخت افزار و نرم افزار نیاز ندارد.

هموطنان ، علاقمندان و صاحبان مشاغل که مایل به راه اندازی مرکز تماس های کم هزینه می باشند می توانند از بخش ارتباطات ثابت ، سرویس پارستاک ، را برای مدیریت کسب و کار خود انتخاب نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02191090906 تماس حاصل نمایید.

ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف