رفع اختلال شماره تماس مرکز تلفن امور مشترکین و خدمات سازمانی

توسط : CEO تاریخ : بازدید : 23,839 دسته بندی : خبرها
15
پیرو اطلاعیه های قبلی اختلال شدید و مشکلات پیش آمده در خصوص مرکز تماس های امور مشترکین و خدمات سازمانی و ارتباط آن ، از تاریخ 3 آذر ماه سال جاری این اختلال به صورت گسترده بر طرف و بخش فروش و پشتیبانی شبکه ارتباطات لوناپارس به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به کاربران و مشترکین میباشد.

به گزارش روابط عمومی شبکه ارتباطات لوناپارس، با توجه به ایجاد بستری امن و ساده جهت ارائه خدمات اینترنت پرسرعت ، مرکز داده ها و سامانه مدیریت ارسال و دریافت پیام کوتاه ، از این پس موارد یاد شده به صورت غیر حضوری بوده و نیازی به مراجعه کاربران نخواهد بود.

به طور مثال: کاربران ، علاقمندان و مشترکین خدمات ADSL (خانگی و سازمانی) ، ثبت دامنه و میزبانی وب، دریافت خدمات سرور مجازی و اختصاصی ، کلیه نسخ سامانه مدیریت ارسال و دریافت پیام کوتاه ، کارت تلفن بین الملل ، کارت اینترنت این امکان را خواهند داشت که فقط با مراجعه به وب سایت شبکه لوناپارس و ثبت نام آنلاین در بخش امور مشترکین و کاربری به صورت غیر حضوری با ارسال درخواست ، خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره مرکز امور مشتریان شبکه ارتباطات لوناپارس 91010109 (کرج) تماس حاصل نمایید.

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف