افتخاری دیگر: همکاری مگ تل و شبکه ارتباطات لوناپارس در استان البرز و غرب استان تهران

توسط : CEO تاریخ : بازدید : 20,511 دسته بندی : خبرها
26
دور نمای اقتصادی ، فرهنگی ، سیاسی جهان و مرزبندی های آن پیش از هر عامل دیگری موثر از اطلاعات و ارتباطات می باشد به نحوی که نیاز روز افزون اپراتورهای مخابراتی هت پاسخگویی به درخواست ارتباطی جوامع بشری در خصوص به کارگیری و استفاده از فناوری های جدید امری ته تنها ضروری بلکه الزامی تلقی میگردد.

سرکار خانم مهندس م.جوانبخت
11 بهمن ماه 1393
مراسم آغاز همکاری شبکه لوناپارس و مگ تل در کرج

شبکه ارتباطات لوناپارس با همکاری دومین اپراتور تلفن ثابت نسل آینده در کشور با نام تجاری مگ تل ، فعالیت خود را در ارائه جدیدترین خدمات تلفن ثابت و سرویس های مربوطه به طور رسمی از روز 12 بهمن ماه سالجاری همزمان با گرامیداشت انقلاب شکوهمند اسلامی در استان البرز و غرب استان تهران به به رهبرداری میرساند.

لذا شبکه ارتباطات لوناپارس و مگ تل امیدوار هستند با ارائه تکنولوژی جدید با استفاده از بستر NGN بتوانند هزینه های مکالمات شهری و بین شهری را به طور قابل ملاحظه ای کاهش داده و همچنین از خدمات ارزش افزوده شبکه NGN به نحو احسن بهره مند سازد.

در این راستا تیم های فنی و فروش شبکه ارتباطات لوناپارس آمادگی خود را به منظور واگذاری این خدمات از شماره تلفن 94110000 در سراسر استان البرز و غرب استان تهران اعلام میدارد.

علاقمندان و یا مراکز حقوقی ، سازمان ها ، شرکت ها و ادارت دولتی و یا کلیه کاربران خانگی میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر جهت ثبت نام با شماره تلفن 91010109 (کرج) و یا ایمیل info@Lunapars.net تماس حاصل نمایند.

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف