کسب درآمد بالا و استقبال بسیار بالای هموطنان از طرح همکاری در فروش

توسط : Lunapars تاریخ : بازدید : 5,034 دسته بندی : خبرها
1

پیرو اطلاعیه های قبلی در خصوص شروع جذب بازاریاب و همکاری در فروش محصولات شبکه ارتباطات لوناپارس، با استقبال بسیار بالای علاقمندان و جذب بیش از 750 نفر از هموطنان به عنوان همکار در این طرح، به اطلاع می رساند طرح کسب درآمد بدون سرمایه و جذب بازاریاب و همکاری در فروش محصولات شبکه ارتباطات لوناپارس مجددا به روز رسانی و تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه ارتباطات لوناپارس، مهندس حمدی مدیریت مجموعه گروه ارتباطات پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) در این خصوص گفت: با توجه به وضعیت سخت اقتصادی و کمک به هموطنان در خصوص رشد و داشتن سهمی کوچک در پیشرفت کسب و کار هموطنان گرامی و استقبال بسیار بالای علاقمندان، خصوصا صاحبان کسب و کار در این اکوسیستم، طرح جذب بازاریاب و همکاری در فروش و کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه، فقط با فروش محصولات و خدمات شبکه لوناپارس مجددا فعال و در دسترس قرار داده شد.

کلیه علاقمندان می توانند برای شروع فقط با ثبت نام ساده در بخش کاربران و ارسال مدارک نسبت به فعال سازی بخش همکاری در فروش اقدام نمایند و لینک اختصاصی خود را برای فروش ایجاد کنند و مشتریان خود را از طریق آدرس اختصاصی ثبت نام و ثبت سفارش نمایند. میزان پورسانت فروش محصولات از 10 درصد شروع و به صورت پلکانی قابل افزایش می باشد. همچنین به زودی طرح ریبرند بخش همکاری در فروش نیز برای هموطنان در دسترس قرار داده خواهد شد.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02191090906 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف