افتخاری دیگر: افتتاح مرکز داده پویاپارس میزبانی امن اطلاعات شما در داخل کشور

توسط : Lunapars تاریخ : بازدید : 3,588 دسته بندی : خبرها
1

همزمان با آغاز سال 1399 و سالروز مبعث رسول اکرم (ص) با یاری پروردگار مهربان و به همت دست های پرتوان همکاران توسعه و فنی مهندسی، بعد از گذشت نزدیک به 2 سال مرکز داده های گروه ارتباطات پارس در محل شرکت در 2 فاز به نام های " پویاپارس " برای سرویس های میزبانی و " صباپارس " برای خدمات سرور مجازی و اختصاصی راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه ارتباطات لوناپارس: مرکز داده های پویاپارس و صبپارس که با توجه به استانداردهای روز جهان در حوزه مراکز داده راه اندازی شده به طور رسمی از تاریخ 3 فروردین 1399 در خصوص میزبانی وب و ارائه راهکارهای تجارت الکترونیک آماده ارائه خدمات به هموطنان گرامی در داخل و خارج از کشور می باشد. ارایه سرویس در این مرکز داده با گارانتی 99.9 درصد پایداری خدمات ، آپلیک 1 و 10 گیگابایتی و پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته می باشد.

مشاهده توضیحات و بخش های مربوط به مرکز داده شبکه ارتباطات لوناپارس


بسته های میزبانی وب در این مرکز به صورت اختصاصی و با توجه به نیاز بازار در کشور با کمترین تعرفه و بالاترین کیفیت دسته بندی گردیده و برای علاقمندان به کسب و کار آنلاین و مجازی امکان راه اندازی بسته های متنوع نمایندگی حجمی نیز ایجاد شده است.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش توضیحات مرکز داده های مربوط به گروه پارس مراجعه و یا با شماره های واحد فروش و پشتیبانی 24 ساعته تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف