تلفن ثابت پارستل بهترین راهکار برای کسب و کارهای نوپا، شرکت ها، موسسات و سازمان ها

توسط : Lunapars تاریخ : بازدید : 3,925 دسته بندی : خبرها
0

راهکار تلفن ثابت سازمانی شبکه ارتباطات لوناپارس، کارگشای کسب و کارها در مدیریت خدمات ارتباطی. تلفن سازمانی شبکه ارتباطات لوناپارس با هدف بهبود کیفیت تماس‌ها و کاهش هزینه‌های سازمان در اختیار کسب و کارها قرار گرفته است.

این راهکار که بر بستر شبکه (SIP-Trunk) با اتصال به شبکه اصلی اپراتور میزبان سرویس دهنده تلفن ثابت ارایه می‌شود امکان ارایه در هر موقعیت مکانی را داراست. حتی در جاهایی که خطوط تلفن معمولی غیرقابل ارایه باشند. حق امتیاز این خطوط بسیار ارزان‌تر و تعرفه مکالمه‌ی آن‌ها نیز کم‌تر از تعرفه دیگر ارایه‌کنندگان خدمات تلفن ثابت است. ضمن آن‌که در صورت تغییر آدرس کسب و کار شماره تلفن‌های خریداری شده همچنان در مالکیت آن کسب و کار باقی می‌ماند.

در کنار همه این مزایا، استفاده از راهکار تلفن ثابت سازمانی شبکه ارتباطات لوناپارس، امکان بهره‌مندی از دیگر راهکارهای جامع مجموعه پارس را برای سازمان‌ها فراهم می‌کند. لوناپارس با حذف مراحل اداری و کوتاه کردن فرآیند پیاده‌سازی، این راهکار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای کسب و کارهای عملیاتی می‌کند.

شرکت‌ها ، سازمان‌ها و علاقمندان می‌توانند برای جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های مرکز تماس مشتریان 02191090906 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف