افتخاری دیگر: ارائه تلفن رایگان " مگ تل " درون شبکه کلیه مشترکین اینترنتی

توسط : CEO تاریخ : بازدید : 22,013 دسته بندی : خبرها
15
پیرو اطلاعیه های قبلی در خصوص همکاری شبکه ارتباطات لوناپارس و اپراتور دوم تلفن ثابت کشور " مگ تل " ، با یاری خداوند و دست های پرتوان همکاران توسعه مهندسی و واگذاری اپراتور دوم مگ تل و شبکه لوناپارس ، ارائه خدمات تلفن ثابت اینترنتی در فاز اول مورد بهره برداری و استفاده قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه لوناپارس، مگ تل به عنوان دومین اپراتور سراسری تلفن ثابت کشور و با داشتن مجوز رسمی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کل کشور با همکاری شبکه ارتباطات لوناپارس به عنوان یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات نوین ارتباظی و اینترنتی در 27 استان ایران پهناور به مرکزیت استان البرز ، از تاریخ 10 مرداد ماه سال جاری ، در استان های البرز و تهران در فاز 1 مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این فاز کلیه مشترکین اینترنتی سراسر استان البرز و تهران شبکه ارتباطات لوناپارس و شعب آن در سراسر کشور (مشترکین کلیه نمایندگان) اعم از کاربران اینترنت پرسرعت ADSL / Wireless / Broadband / Interanet / DataCenter & Hosting /Satellite Networking و ... این امکان را خواهند داشت با داشتن یک شماره اختصاصی با پیش شماره 9411xxxx به صورت نامحدود و رایگان مکالمه تلفنی رایگان درون شبکه ای داشته باشید.

سرویس اختصاصی مگ تل و شبکه لوناپارس در حال حاضر بر روی نرم افزارهای تلفن اینترنتی VOIP (مانند Zoiper) و یا دستگاه های IP Phone و یا مبدل های VOIP (مانند ATA) امکان استفاده مکالمه صوتی و تصویری کاملا رایگان را خواهد داشت.

علاقمندان میتوانند جهت بهره بندی از امکانات این سرویس ویژه با مراجعه به صفحه ثبت نام این سرویس اقدام و یا با شماره تلفن 026-91010109 (کرج) تماس حاصل نمایید.


روابط عمومی شبکه ارتباطات لوناپارس

ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف