افتخاری دیگر: راه اندازی سامانه مدیریت ارسال پیام و تبلیغات نرم افزار محبوب تلگرام نسخه 1

توسط : CEO تاریخ : بازدید : 22,568 دسته بندی : خبرها
25
اگر نرم افزار تلگرام را بر روی گوشی خود نصب داشته باشید متوجه میشوید که روزانه تعداد زیادی از افرادی که در لیست شماره های موبایل خود دارید عضو تلگرام میشوند چون نرم افزاری راحت و با سرعت بالا و امنیت بهتر نسبت به نرم افزار های مشابه مانند وایبر و واتس آپ می باشد . با توجه به عضو گیری زیاد روزانه در این اپلیکیشن نیاز و در خواست شرکت های بزرگ برای تبلیغات در تلگرام بیشتر و بیشتر میشود.

شبکه ارتباطات لوناپارس افتخار دارد سامانه مدیریت ارسال پیام تلگرام را برای تبلیغات انبوه و مقرون به صرفه و ارسالات عادی شما در سراسر جهان آماده و طراحی کند . تجربه مثبت و رزومه عالی شبکه ارتباطات لوناپارس به عنوان یکی از سرویس دهندگان برتر اینترنت و حوزه فناوری اطلاعات ، انفورماتیک و ارتباطات کشور، این اطمینان را به شما میدهد که نرم افزار را با اطمینان خاطر خریداری کنید و از پشتیبانی و خدمات پس از فروش ما استفاده فرمایید. باشد که در این راستا بتوانیم قدم کوچکی در صنعت تبلیغات شبکه های مجازی با همکاری شما عزیزان برداریم.

برخی از امکانات و خدمات اارئه شده در سامانه مدیریت ارسال پیام تلگرام نسخه 1:

پرداخت هزینه پیام های رسیده!
کاربران سامانه تلگرام ، فقط برای پیام هایی که به دست مخاطبین میرسد هزینه پرداخت می کنند. بعنوان مثال شماره هایی که تلگرام بر روی آنها فعال نباشد، و یا به هر علتی شخص آن را دریافت نکند، هزینه آن به حساب کاربری شخص برگشت داده میشود (Deliver Base) .

ارسال بدون محدودیت
با توجه به WEB BASE بودن سامانه تبلیغاتی تلگرام ، کاربران سامانه میتوانند از یک تا بی نهایت پیام ارسال نمایند. این پیام ها میتوانند به صورت ارسال انبوه و یا ارسال از روی دفتر چه تلفن کاربر باشد. با توجه به سرعت بسیار زیاد ارسال، محدودیتی برای کاربر به وجود ندارد.

درج شماره در دفتر چه تلفن
کاربران میتوانند به راحتی شماره های خود را در دفتر چه تلفن شخصی خود که در سامانه تبلیغاتی “تلگرام ” در نظر گرفته شده است، درج نمایند. شماره ها را میتوان در دسته بندی های مختلف و بدون هیچ محدودیتی ایجاد کرد و به راحتی میتوان به آنها پیام ارسال کرد.

بدون نیاز به شماره و …
سامانه تحت وب تلگرام شبکه لوناپارس بدون نیاز به هر گونه فعالیت اضافی و وقت گیر دیگر به راحتی پیام های شما را ارسال مینماید. این بدان معناست که کاربران سامانه تلگرام هیچ گونه نگرانی مبنی بر بلاک شدن شماره و نرسیدن پیغام ها نداشته و ندارند!

استفاده از وب سرویس
استفاده از وب سرویس (API) ارسال پیام تبلیغات برای کاربران نرم افزار تلگرام با خرید هر یک از پنل های کاربری و نمایندگی “تلگرام ” میسر میباشد. برنامه نویسان میتوانند از وب سرویس مربوطه در نزم افزار های خود استفاده نمایند.

ارسال سریع و بدون معطلی
پیام های ارسالی شما در پنل های تلگرام پس از تأیید محتوا ، (حداکثر زمان تأیید محتوای پیام ها ۵ دقیقه میباشد ) بصورت بدون اتلاف وقت به سمت شماره های انتخابی شما بصورت اتوماتیک ارسال خواهند شد . این عملیات بدون دخالت انسان و بسیار سریع انجام خواهد گرفت.

بانک شماره موبایل رایگان کل کشور
جهت ارسال پیام های تلگرامی خود میتوانید از بانک شماره موبایل تهران و کل کشور به تفکیک : منطقه ای ( مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران و شهرهای دیگر) ، محله ای تهران و سایر شهرها ، کد پستی تهران و سایر شهر ها، مشاغل و شماره های ایرانسل کل کشور بصورت رایگان استفاده بفرمایید.

امکان ارائه نمایندگی
سامانه تلگرام شبکه لوناپارس علاوه بر ارائه پنل های متنوع کاربری ، پنل نمایندگی تلگرام را با امکانات و اختیارات کامل در اختیار فعالان حوزه تبلیغات قرار داده است. با در اختیار قرار گرفتن این ویژگی شما درست همانند مجموعه تلگرام قادر به فروش کنترل و انجام هر عملیاتی خواهید بود!

ساخت وفروش انواع پنل در پنل نمایندگی
با خرید پنل نمایندگی تلگرام شما به راحتی قادر به ساخت انواع پنل کاربری با نام های دلخواه همراه با قیمت پنل و قیمت ارسال دلخواه خواهید بود. بنابراین دارنده پنل نمایندگی تلگرام خود به تنهایی همانند مجموعه اصلی تلگرام خواهد بود!

سامانه پشتیبانی توسط تیکت حرفه ای
علاوه بر راه های معمول پشتیبانی (همانند تلفن و …) پنل های تلگرام دارای سیستم ارسال و دریافت تیکت حرفه ای میباشد که امکان ارائه خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته برای کاربران و نمایندگان محترم را فراهم خواهد کرد.

مدیریت حرفه ای کاربران
قسمت “کاربران” در منوی اصلی پنل نمایندگی تلگرام این امکان را به نماینده میدهد تا اموری مانند تغییر رمز ، افزایش یا کاهش موجودی، تغییر مشخصات کاربر، مشاهده تیکت های کاربر، ورود به پنل کاربر، مشاهده تراکنش های مالی کاربر، تنظیم درگاه آنلاین بانکی و… را مدیریت نماید.

اتصال به درگاه آنلاین بانکی
این امکان در پنل های تلگرام وجود دارد که نماینده بتواند با مراجعه به قسمت > امور مالی > درگاه ، اقدام به تنظیم و نصب درگاه آنلاین بانکی کاربر خود نماید تا تمامی تراکنش های مالی کاربر بصورت آنلاین از داخل پنل صورت پذیرد.

شارژ آنلاین حساب
نماینده میتواند پنل خود را به درگاه آنلاین بانکی متصل نماید تا کاربر براحتی در هر ساعتی پنل خود را بصورت آنی و آنلاین شارژ نماید، همچنین نماینده نیز امکان شارژ آنلاین پنل خود (همانند کاربر خود) را خواهد داشت.

آرشیو و مدیریت پیام های ارسال شده
پس از ارسال پیام ها ، کاربر یا نماینده میتوانند به قسمت > آرشیو پیام ها مراجعه نموده و پیام های ارسال شده خود را در آنجا ملاحظه نمایند. دراین قسمت شماره ارسال ، متن پیام ، مناطق ارسال شده ، هزینه ارسال وبررسی وضعیت ارسال (بصورت درصدی) قابل بررسی است.

ارسال بین المللی
امکان ارسال پیام های تبلیغاتی تلگرام به سایر کشور ها ( دوست و غیر متخاصم ) فراهم میباشد . لیست کشور ها در قسمت ” ارسال بین الملل ” موجود میباشد ، با انتخاب کشور مورد نظر و درج متن پیام تبلیغاتی قادر به ارسال پیام تبلیغاتی تلگرام به سراسر جهان خواهید بود.
گزارش آماری و نموداری ارسال ها !!

در پنل های کاربری و نمایندگی علاوه بر بررسی وضعیت ارسال ها ، مناطق ارسال شده و سایر شاخص های نظارتی، به منظور دید بصری و درک بهتر عملیات خود ، امکان ملاحظه برخی از شاخص های مهم بر بروی چارت و نمودار را خواهید داشت .

علاقمندان جهت دریافت این خدمات میتوانند از بخش امور مشترکین و کلیک بر روی فرم سفارش پنل خود را دریافت نمایند. همچنین جهت کسب هرگونه اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 91010109-026 (کرج) و یا آدرس ایمیل info@Lunapars.net تماس حاصل نمایند.

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف