افتخاری دیگر: افتتاح مرکز SE-64 لوناپارس و مرکز IXP استان فارس با حضور وزیر ارتباطات

توسط : CEO تاریخ : بازدید : 18,372 دسته بندی : خبرها
25
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شبکه ارتباطات لوناپارس ، پس از انجام پایلوت و ارائه خدمات ارتباطی و اینترنتی (ارائه سرویس های اینترنت خانگی و سازمانی) شبکه ارتباطات لوناپارس در سراسر استان فارس ، ارائه خدمات ارتباطی و اینترنتی لوناپارس SE-64 و افتتاح مرکز کنترل ترافیک اینترنت IXP منطقه جنوب کشور همزمان با سالگرد 37 انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی در استان فارس با حضور وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات مورد بهره برداری رسمی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه ارتباطات لوناپارس: صبح سیزدهم بهمن ماه، دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، همراه با معاونین و مدیران خود، با حضور در استان فارس مورد استقبال استاندار فارس و مدیران و مسئولان ارشد این استان قرار گرفت و پس از آن با حضور در گلزار شهدا، به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

لازم به ذکر است ارائه سرویس های اینترنت پرسرعت در سراسر استان فارس و افتتاح مرکز تبادل ترافیک اینترنت(IXP) از جمله اهداف عالی ارائه خدمات در استان فارس میباشد که با حضور وزیر ارتباطات این امر تحقق یافت.

وزیر ارتباطات در این باره گفت: دولت تدبیر و امید، دولتی است که مسائل سیاسی و جناحی را کنار گذاشته و به تنها چیزی که می اندیشد حل معضلات و مشکلات مردم است.

وی با بیان اینکه نگاه ما به استان فارس نگاهی استراتژیک است افزود: راه اندازی IXP در استان فارس، زیرساخت های ارتباطی استان را تقویت می کند .

واعظی با اشاره به اینکه استان فارس،‌ سرشار از ثروت های مادی و معنوی است، خاطر نشان کرد: در دو سال و نیم گذشته سرمایه گذاری بسیار خوبی در این استان در حوزه ICT انجام شده و در مجموع ، در یک سال گذشته هشت هزار و هشتصد میلیارد ریال، سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی در حوزه ICT استان فارس، انجام شده است.

واعظی تصریح کرد: از دیدگاه ما ICT نشانگر توسعه و توانمند ساز بخشهای مختلف است، چرا که در دنیا امروز تجارت، سلامت، صنعت و حتی کشاورزی بدون ICT توسعه نخواهد یافت.

از اینرو این امکان فراهم گردیده است کلیه علاقمندان به سرویس های اینترنتی و ارتباطی و یا همکاران علاقمند به ورود به حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از امکانات SE-64 شبکه لوناپارس و IXP ایجاد شده خدمات لازم را دریافت نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن 02691010109 (دفتر مرکزی شبکه لوناپارس) و یا آدرس ایمیل info@Lunapars.Net اطلاع حاصل نمایید.

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف