افتخاری دیگر: ثبت نام سرویس های VOD و اینترنت پرسرعت VDSL و تلفن هوشمند PSTN کشوری

توسط : CEO تاریخ : بازدید : 8,761 دسته بندی : خبرها
10
پیرو اطلاعیه های قبلی در خصوص ارائه خدمات ارزنده در کشور و در راستای تحقق اهداف عالی شبکه ارتباطات لوناپارس و سرویس دهنده دهنده گان خود و خدمتگذاری به عموم مردم ، ثبت نام ارائه خدمات VOD و VDSL و PSTN از طریق فیبر نوری و بی سیم در استان های تهران ، فارس ، البرز و آذربایجان غربی از 1 تیرماه سال جاری به طور مستقیم امکان پذیر گردید.

به گزارش روابط عمومی شبکه ارتباطات لوناپرس ، با توجه به اینکه کلیه موارد پایلوت و تست شبکه در لابراتور فنی مورد بررسی قرار گرفته است ، لذا از این پس کلیه علاقمندان در استان های ذکر شده می توانند با ارائه درخواست های خود به صورت مستقیم به آدرس ایمیل sale@Lunapars.net و یا تماس با شماره تلفن 91010109 (کرج) و سامانه پیام کوتاه 30008191714 نسبت به نحوه دریافت خدمات اطلاع حاصل نمایند.

VOD مخفف Video On Demand (برنامه ویدئویی درخواستی ضبط شده) یکی از مجموعه خدمات قابل ارایه از طریق IPTV است. در VOD این امکان وجود دارد که فیلم‌های سینمایی، سریال‌های تلویزیونی، مستندهای جذاب، برنامه های آموزشی و... در اختیار کاربران قرار بگیرد. معمولا در صفحه‌ای که برای نمایش لیست این ویدئوها به کاربر تعبیه می‌شود، تمهیداتی مثل جستجو بر اساس نام فیلم، بازیگران، کارگردان و همچنین اطلاعاتی در مورد قیمت، مدت زمان اجاره و قوانین مربوط به محتوا قرار می‌گیرد.

عملکرد VDSL ، در اغلب موارد مشابه ADSL است . علیرغم شباهت های موجود در این زمینه اختلافات متعددی نیز وجود دارد. VDSL قادر به ارائه سرعت 52 مگابیت در ثانیه برای ارسال اطلاعات از اینترنت به کاربر (Downstream) و 16 مگابیت در ثانیه برای ارسال اطلاعات کاربر بر روی اینترنت (Upstream) است. سرعت های فوق بمراتب بیشتر از ADSL است . در ADSL حداکثر سرعت ارسال اطلاعات از اینترنت به کاربر ، 8 مگابیت در ثانیه و سرعت ارسال اطلاعات از کاربر به اینترنت 800 کیلوبیت در ثانیه است .


Public Switched Telephone Network يا شبكه سوئيچينگ تلفن عمومي وظيفه ارتباط دهي تماسهاي تلفني و انتقال پيامهاي صوتي را بر عهده دارد . واقعيت آن است كه PSTN از گذشته هاي دور و از همان ابتدا بصورت ساده وجود داشته است و امروزه با گذشت زمان و ظهور تكنولوژي هاي جديد به شكل كنوني خود رسيده است تا ما در هر منطقه مخابراتي شاهد يك PSTN مجهز باشيم .

ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف