افتخاری دیگر: راه اندازی و ارائه سرویس Public WiFi لوناپارس

توسط : CEO تاریخ : بازدید : 7,156 دسته بندی : خبرها
20
الوعده وفا ؛ آغاز بهره برداری از خدمات اینترنت پرسرعت بی سیم عمومی شبکه لوناپارس


همزمان با سالروز میلاد با سعادت، امام حسن عسگری (ع) و توسعه و رشد در صدور مجوز های جدید ارتباطات ثابت، شبکه ارتباطات لوناپارس در راستای ایجاد بستری امن جهت دسترسی عموم مردم به خدمات شبکه و کسب حداکثر رضایت مشتری و فرهنگ صحیح استفاده از سرویس های ارزش افزوده در ارایه خدمات ADSL اقدام به ارایه خدمات اینترنت پرسرعت عمومی در اماکن پرتردد عمومی کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه ارتباطات لوناپارس، مهندس حمدی ، مدیریت شبکه لوناپارس در این خصوص گفت: در اماکنی که این شرکت مجهز به Public wifi باشد، متقاضیان می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند. به این ترتیب در ایام پیش روی نوروز 1396 کلیه مشترکان ADSL و کاربران این شرکت در مکان‌هایی مانند فرودگاه مهرآباد تهران بزرگ ، مجتمع تجاری کوروش تهران ، راه‌آهن تهران ، فرودگاه امام خمینی ، مراکز تجاری شیراز ، فرودگاه اردبیل ، فرودگاه جزیره زیبای کیش ، مراکز تجاری کرج بزرگ و .... می‌توانند به wifi لوناپارس با نام Smart wifi بدون نیاز به رمز عبور، متصل شوند.

مشترکان ADSL شبکه لوناپارس می‌توانند با استفاده از نام کاربری و رمز عبور اینترنت خود به شبکه متصل شده و از سرویس اینترنت خود در ابرPublic wifi استفاده نمایند. همچنین کاربرانی که جزو مشترکان لوناپارس نیستند، می‌توانند با کلیک روی گزینه "ثبت‌نام" در صفحه لاگین اطلاعات خود (نام و نام خانوادگی، شماره موبایل، کد ملی) را ثبت تا نام کاربری و رمز عبور را از طریق SMS دریافت نمایند.

کاربران پس از طی نمودن مراحل فوق می‌توانند از 5 گیگ حجم رایگان به‌مدت یک‌ساله استفاده و پس از اتمام حجم به‌صورت آن‌لاین و سریع حجم ترافیک اضافه خریداری نمایند.

نقطه عطف سرویس سرویس اینترنت بی سیم عمومی لوناپارس این است که کاربر در هر نقطه‌ای از کشور که ثبت‌نام کند، می‌تواند از اکانت خود در کلیه نقاطی که سرویس Public wifi لوناپارس وجود دارد، استفاده کند و هر اکانت ثبت‌نام شده به‌مدت سه سال معتبر خواهد بود.

همچنین به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان لرستان ، سروکو شبکه سحر ارتباط به عنوان صاحب امتیاز شبکه لوناپارس و منتخب سرویس دهنده دو پروژه اینترنت سازمانی و اینترانت شهری و با هدف توسعه گردشگری در استان لرستان آماده سرویس دهی به عموم مردم در سراسر این استان نیزمی باشد.

علاقمندان جهت کسب هرگونه اطلاعات بیشتر می توانند با شماره اختصاصی (تهران) - تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف