ترافیک رایگان کاربران شبکه لوناپارس در وب سایت ParsDL

توسط : CEO تاریخ : بازدید : 4,048 دسته بندی : خبرها
0
ترافیک رایگان کاربران شبکه لوناپارس در وب سایت ParsDL


ترافیک اینترنت مشترکان شبکه ارتباطات لوناپارس در سراسر کشور برای بهره‌مندی از خدمات محتوایی ارایه شده در وب‌سایت‌ ParsDL (پارس دانلود ، مرجع دانلود رایگان ایرانیان) از امروز 19 آبان ماه به طور کامل رایگان محاسبه خواهد شد.

مشتریان اینترنتی شبکه لوناپارس از امروز می‌توانند محتوای موجود در وب‌سایت www.ParsDL.net شامل فیلم‌های سینمایی و سریال‌های ایران و جهان، جدیدترین فایل‌های موسیقی و نرم‌افزارهای اندروید و iOS ، به روز ترین نرم افزار و بازی های رایانه ای را بدون محاسبه ترافیک از وب‌سایت پارس دانلود www.ParsDL.net دانلود کنند.



این شرایط ویژه پیرو توافق همکاری مشترک میان شبکه ارتباطت لوناپارس و مدیران و اسپاسنر های اسبق وب سایت جامع گیگا دانلود فارسی که اخیرا به پارس دانلود تغییر پیدا نموده انجام شده و فقط برای مشترکین سرویس‌های لوناپارس فراهم شده است.

هم‌اینک امکان بهره‌مندی از این شرایط برای کلیه مشترکان شبکه ارتباطات لوناپارس در سراسر کشور فراهم شده و امید است ارایه این شرایط ویژه، رضایت و خشنودی مشترکان عزیز شبکه لوناپارس را به همراه داشته باشد. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مرکز تماس مشترکان 91090906-021 و --021 تماس حاصل نمایید.

ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف