پیام تسلیت سرپرست شبکه لوناپارس به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع)

توسط : CEO تاریخ : بازدید : 3,735 دسته بندی : خبرها
5


به گزارش روابط عمومی شبکه ارتباطات لوناپارس ، مهندس حمدی ، سرپرست کل شبکه ارتباطات لوناپارس طی پیامی رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن علیه السلام را خدمت خانواده بزرگ لوناپارس ، مسلمین جهان و عاشقان اهل بیت تسلیت گفت.


متن پیام:

بسم الله الرحمن الرحیم


سلام علیکم ؛ در آستانه 28 صفر سالروز رحلت پیامبر نور و رحمت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم)، زمین و زمان در سوگ از دست دادن خلق برگزیده و سرور جهانیان داغدار و سیاه پوش اند .

پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) به‌عنوان خاتم انبیا با کشیدن خط بطلان بر جاهلیت، مسیر و ادامه راه حق را برای ما بسیار سهل و آسان کرد. پیامبر اعظم توانست پایه‌های حکومت اسلامی را به نحوی پی ریزی نماید که تا به امروز هیچ‌ قدرتی نتوانسته خدشه‌ای بر آن وارد کند.

گام گذاشتن در مسیر معرفت و حقانیت انبیاء عظام و ائمه معصوم می‌تواند جهان بشریت را به سوی سعادت دنیوی و اخروی رهنمون گردد.

در این ایام همچنین سالروز شهادت سبط اکبر پیامبر، حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام ) و سالگرد شهادت غريبانه و مظلومانه امام علی بن موسی الرضا(ع) را شاهدیم که در صدر اسلام همچون بازویی پرتوان از کیان اسلام و مسلمین دفاع کردند و شهادتشان رقم خورد.

به حکم وظیفه ، سالروز رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام ، حضرت ختمی مرتبت ، سید المرسلین محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) و سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام ) و فرزند غریبش امام رضا (ع) را به ساحت پر نور حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ، قاطبه مسلمانان به ویژه همکاران گرامی تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

انشاء اللّه تعالی در سایه توجهات حضرت پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله و سلم) و سبط اکبرش و عنایت خداوند متعال و با تأسی به مشی و سیره انبیاء و ائمه و تبعیت از هادیان نور و معرفت بیش از پیش برای طی مسیر الی اللّه توفیق یابیم.

یعقوب حمدی
سرپرست شبکه ارتباطات لوناپارس
24 آبان ماه 1396

ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف