افتخاری دیگر: واگذاری سرویس Call Center تلفن ثابت پارستاک

توسط : CEO تاریخ : بازدید : 5,794 دسته بندی : خبرها
10


با یاری خداوند شبکه ارتباطات لوناپارس پس از ارائه موفق سرویس اختصاصی تلفن ثابت (NGN) الو پارس و خدمت بسیار موفق پارسکال ، این بار با تلاش های همکاران فنی و بازرگانی تجربه‌ای متفاوت را با نام " پارستاک" به مشتریان حوزه ارتباطات ثابت و دوستداران فناوری نوین ارائه می‌دهد.

همانطور که می‌دانید، راه اندازی مرکز تماس یا همان کالسنتر به هزینه زیادی برای خریداری، نگهداری و بروزرسانی تجهیزات، و استخدام و آموزش چند اپراتور نیاز دارد. اما با سرویس مرکز تماس «پارستاک» دیگر نیازی به راه اندازی مرکز تماس در سازمان، دفاتر و شرکت ها و شعب خود ندارید. تیم مجرب و متخصص ما در واحدهای بازرگانی و فنی با استفاده از به روزترین سیستم‌های مدیریت تماس و تکریم ارباب رجوع آماده خدمت به شماست. با "پارستاک" سرویس بسته به نیاز کاربران به یک یا چند خط الو پارس به طور همزمان متصل میگردد و امکان تماس همزمان ورودی و خروجی را خواهید داشت.

همچنین از قابلیت های مهم سرویس" پارستاک" امکان تخصیص از 1 الی 5 کانال پشتیبان سرویس تلفن الو پارس را دارا می باشد که این ویژگی عالی باعث متمایز شدن این سرویس نسبت به دیگر موارد مشابه موجود در کشور می باشد.

با داشتن یکی از پلان های " پارستاک" دیگر نیازی به تجهیزات تلفن مرکزی سانترال ویا امکانات پرهزینه PBX وجود ندارد و فقط با داشتن کمترین میزان سرعت اینترنت امکان برقراری تماس 2 طرفه حتی با حجم چندین تماس هم زمان و صف انتظار را خواهید داشت و در کم کردن هزینه های داخلی دفاتر و شرکت ها میتوان صرفه جویی بسزایی داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت این خدمات میتوانید با شماره تلفن های 91090906 (تهران و کشوری) و 91010109 (کرج) تماس حاصل نمایید.

ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف