استخدام و جذب نیرو در واحد بازرگانی دفتر مرکزی شبکه ارتباطات لوناپارس

توسط : CEO تاریخ : بازدید : 18,092 دسته بندی : خبرها
3
گروه ارتباطات پارس با نام اختصاری شبکه ارتباطات لوناپارس (LPTelecom) جهت تکمیل کادر معاونت فروش و بازرگانی خود از افراد ذیل در شهر کرج دعوت به همکاری می نماید:

مسئول فروش و بازاریابی در حوزه فناوری اطلاعات: 1 نفر
کارشناس فروش محصولات نرم افزاری/وب/اینترنت/سامانه پیام کوتاه/تلفن بین الملل: 4 نفر
کارشناس مذاکرات سازمانی: 2 نفر

مسئول فروش و بازاریابی:
فردی با روحیه مسئولیت پذیری ، مسلط به تهیه استراتژی فروش و بازار یابی. مهارت های کافی در زمینه هدایت تیم فروش ، روابط عمومی بالا ، خلاقیت در زمینه تحلیل بازار و عبور از بحران رکود اقتصادی توانایی در مذاکره و ...

کارشناس فروش محصولات :
خلاق ، پر انرژی با روابط عمومی بالا. مسلط به بازار یابی تلفنی و پیگیری فرایند های محول شده. آشنا به IT و بازار های مرتبط با آن ، روحیه کار تیمی. تسلط کافی در برخورد با مشتریان مختلف.

کارشناس مذاکرات سازمانی :
آشنا به ساختار ادارات ، نهادهای دولتی و سازمانهای خصوصی. توان مدیریت و تهیه قرارداد های دولتی. مسلط به IT و بازار های مرتیط با آن. دارای تجربه فعالیت مرتبط با IT تهیه و تدوین بانک اطلاعاتی مرتبط با سازمانها.

علاقمندان و افرادی که مایل به اشتغال در محیطی پویا و به روز علمی هستند ، میتوانند با ارسال رزومه با ذکر عنوان شغلی مورد نظر به ایمیل : job@lunapars.net اقدام و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 91010109 (کرج) تماس حاصل نمایند.

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف