کاهش 20 الی 30 درصدی تعرفه های پهنای باند اختصاصی شبکه ارتباطات لوناپارس

توسط : CEO تاریخ : بازدید : 22,325 دسته بندی : خبرها
15
با نزدیک شدن به عید مسلمین ، عید سعید فطر ، کلیه خدمات اینترنت پرسرعت اختصاصی (BandWidth) شبکه لوناپارس، با کاهش 20 الی 30 درصدی به کلیه مشترکین ، مراکز و سازمان ها ارائه میگردد.

به گزارش روابط عمومی شبکه لوناپارس، سرکار خانم مهندس جوانبخت معاونت توسعه و واگذاری شبکه در این خصوص گفت: با ترویج فرهنگ صحیح استفاده از اینترنت پرسرعت در مراکز پر جمعیت ، مجتمع ها ، برجها ، ادارات دولتی و شرکت های خصوصی ، سازمان ها و نهادها ، و ... و حذف بخش اشتراکی آن در حالات عادی و کاهش تعرفه ها و بالا بردن قدرت خرید در این زمینه ، جز اصلی ترین اهداف این سیاست میباشد.

در ادامه صحبت های خانم مهندس جوانبخت عنوان کردند: از تاریخ 1 مرداد ماه سال جاری این امکان فراهم شد تا با کاهش 20 الی 30 درصدی تعرفه های ارائه خدمات پهنای باند اختصاصی بتوانیم سهم بسزایی در رشد این بخش در کشور داشته باشیم. تعرفه های جدید ارائه پهنای باند اختصاصی در این قسمت قابل مشاهده می باشد.

در حال حاضر پهنای باند شبکه ارتباطات لوناپارس از 2 مرکز اصلی زیرساخت و مخابرات در کشور تامیین گردیده و کلیه مشترکین در صورت نیاز به مقدار مورد نیاز امکان دریافت شناسه پویا IP را نیز خواهند داشت. علاقمندان به دریافت این خدمات میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره بخش سازمانی شبکه 09014426264 تماس حاصل نمایند.

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف