آغاز واگذاری نمایندگی هاست لینوکس cPanel/WHM

توسط : Lunapars تاریخ : بازدید : 1,112 دسته بندی : خبرها
5

هم زمان با آغاز فصل پاییر و در راستای توسعه خدمات و سرویس های متنوع شبکه ارتباطات لوناپارس ، از ارایه خدمات نمایندگی هاست لینوکس در مرکز داده شبکه ارتباطات لوناپارس در کلوکیشن دیتاسنتر Hetzner رو نمایی شد.

نمایندگی هاست لینوکس شبکه ارتباطات لوناپارس با ارايه کنترل پنل قدرتمند cPanel به شما، امکان مديريت کليه منابع سرويسهاي هاست خود را از قبيل ايجاد مجموعه هاي هاستينگ مختص به خودتان و کنترل و توزيع منابع مختلف همچون ايميل، ميزان فضا، ميزان پهناي باند و … را به طور کامل در اختیار شما قرار می دهد.

پلن های نمایندگی هاست لینوکس در سایر موارد به غیر از فضا و پهنای باند نامحدود بوده و تمامی کامپونت های لینوکس را به طور کامل دارا می باشند و شرکت ما با هیچ سیستم مدیریت محتوا و نرم افزاری مشکل ندارد.

این سرویس ها برای آن دسته از طراحان و شرکت هایی مناسب هست که وب سایت های سازمانی و دولتی را میزبانی کنند و با خرید این سرویس بدون صرف وقت و هزینه بالا به طور متمرکز وب سایت های خود را مدیریت و هاست می نمایند.

نمایندگی هاست لینوکس چه کاربردی دارد؟

همانطور که قبلا اشار شد این سرویس با منابع و امکاناتی که در اختیار شما میگذارد امکان راه اندازی هاستینگ را برای شما فراهم کرده و به سادگی با دریافت سرویس نمایندگی هاست لینوکس قادر به راه اندازی نمایندگی هاست خواهید بود. علاوه بر آن میتوانید بر روی  سرویس های زیر مجموعه نسبت به نصب و راه اندازی انواع سیستم های مدیریت محتوا و اسکریپت ها بدون هیچ گونه محدودیتی اقدام نمایید.

چنانچه شما قصد راه اندازی نمایندگی هاست تحت لینوکس را دارید این سرویس مناسب شما بوده و نیاز شما را رفع میکند. در صورت داشتن هرگونه سوال میتوانید با واحد فروش مرکز داده های شبکه ارتباطات لوناپارس در ارتباط باشید.
  • کنترل پنل نمایندگی فروش لینوکس Cpanel است.
  • در صورت دریافت پکیج نمایندگی فروش از پلنهای خود ، با کانفیگ و قیمتهای خود و برند شما استفاده میشود .
  • دریافت نمایندگی فروش به معنای نماینده “شبکه ارتباطات لوناپارس” در شهر یا منطقه خاصی نیست و هیچ شخص حقیقی یا حقوقی حق استفاده تجاری از برند” شبکه ارتباطات لوناپارس ” را ندارد.
  • این سرویس بر روی سرورهای پر قدرت شبکه ارتباطات لوناپارس در کشور آلمان و دیتاسنتر هتزنر ارائه می گردد.
  • پشتیبانی این سرویس به صورت تلفنی و تیکت شبانه روزی و 24 ساعته می باشد.

ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف