تخفیف 50 درصدی سفارش و خرید محصولات در یک جمعه پر از هیجان...!!

توسط : Lunapars تاریخ : بازدید : 1,722 دسته بندی : خبرها
5


حراجی جمعه سیاه یا Black Friday چیست؟!
جمعه سیاه یا به زبان انگلیسی: Black Friday یا حراج جمعه روز بعد از روز شکرگزاری است که عملاً آخرین جمعه ماه نوامبر به‌شمار رفته و آغاز آیین خرید برای کریسمس حساب می‌شود. در واقع جمعهٔ سیاه، یک روز تعطیل نیست، اما اکثر شرکت‌ها این اجازه را به کارکنان خود می‌دهند که این روز را مرخصی گرفته و به خرید سال نو بپردازند. سال‌ها است که این روز، شلوغترین روز برای فروشنده‌ها است. این روز به قدری اهمیت دارد که فروشگاه‌ها قبل از ساعت ۴ صبح کار خود را آغاز کرده و مردم از همان زمان برای خرید به فروشگاه هجوم می‌آورند و باید تا قبل از آغاز شب خرید کرده باشند.

شبکه ارتباطات لوناپارس نیز همزمان با این روز حراجی ( حراجی جمعه سیاه) و استفاده راحتتر هموطنان از سرویس های نوین حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ، برای مشترکین جدید و ثبت سفارش آنان در داخل و خارج از کشور به میزان 50% تخفیف ویژه برای مدت و تعداد محدود در نظر گرفته است.

علاقمندان و کاربران برای دریافت سرویس ها و خدمات و بهره مندی از این تخفیف 50 درصدی از کد BF-97 فقط در تاریخ های 1 و 2 آذر ماه 1397 می توانند استفاده نمایند.


لیست تخفیفات اعمال شده در سرویس ها و خدمات:
- کلیه بسته های میزبانی وب اشتراکی / کلیک کنید
- کلیه بسته ها و محصولات اضافه سیستم WHMCS / کلیک کنید
- کلیه بسته های افزایش بازدید از موتورهای جستجوگر Google / Yahoo / Bing / کلیک کنید
- کلیه بسته های افزایش بازدید و ترافیک سایت و صفحات وب / کلیک کنید
- کلیه بسته های بهبود سئو و کاهش رتبه الکسا / کلیک کنید

جهت کسب هر گونه اطلاعات بیشتر و انجام مشاوره قبل از خرید از بخش ارسال تیکت پشتیبانی سامانه کاربری و یا تماس با شماره 02191090906 میتوانید با کارشناسان ما به طور 24 ساعته در 7 روز ایام هفته تماس حاصل نمایید.

ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف