تغییر کاهش 5 الی 25 درصدی تعرفه های خدمات ADSL با مصوبات سازمان تنظیم مقررات

توسط : CEO تاریخ : بازدید : 21,354 دسته بندی : خبرها
6
با توجه به سیاست های کاری شبکه ارتباطات لوناپارس و شرکت انتقال داده های آسیاتک در جهت ارائه خدمات ارزنده اینترنت پرسرعت و کاهش تعرفه ها و تطبیق بیشتر با مصوبات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کل کشور، از تاریخ 10 مهر ماه سال جاری (1393) کلیه تعرفه های اینترنت پرسرعت ADSL بروز رسانی شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه لوناپارس، سرکار خانم مهندس جوانبخت معاونت توسعه و واگذاری ، تغییرات عمده را شامل :

- حذف آبونمان از فاکتورها و تلفیق آن درون قیمت سرویس ها
- ارزش ریالی send صفر شده و عملا کاربران از بابت ترافیک مصرفی " ارسال " وجهی پرداخت نمیکنند!
- در برخی سرویس ها رابطه چند برابر بودن سرویس چند ماهه نسبت به یکماهه تغییراتی داشته است. به طور مثال سرویس کولاک 30 گیگ در ماه دیگر سه ماهه ندارد و بجای آن یک سرویس مستقل 90 گیگ در سه ماه تدوین شده است.
- در اکثر سرویس های نامحدود میزان ترافیک در هر پله افزایش یافته و به این ترتیب مشترک پس از مصرف ترافیک بیشتری ، سرعتش به پله پایین تر کاهش داده میشود و به این ترتیب سطح رضایت از این سرویس ها بیشتر خواهد شد.

کلیه کاربران قدیمی و مشترکین جدید و یا در حال ثبت نام میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره تلفن 91010109 (کرج) و یا آدرس ایمیل info@lunapars.net تماس حاصل نمایند.

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف