پیام تبریک نوروزی مدیران ارشد و گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات لوناپارس

توسط : Lunapars تاریخ : بازدید : 1,575 دسته بندی : خبرها
5


زکوي يار مي‌آيد نسيم باد نوروزي / از اين باد ار مدد خواهي چراغ دل برافروزي


آغاز سال 1398 هجري شمسي و ايام پرطراوت نوروز و همزمانی آن با میلاد با سعادت حیدر کرار حضرت علی (ع) (روز پدر) را به همه هموطنان عزيزمان در سراسر اين کره خاکي بويژه همکاران ساعي و پرتلاشمان در گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات لوناپارس و مشتریان گرامی قدیمی و جدید تبريک و تهنيت عرض مي‌کنیم.

بهار فصل زدودن زنگارها و فصل رويش و تغيير است. نو شدن سال به سال طبيعت ضرورتي از حکمت الهي را گوشزد مي‌کند که مسير رشد و تعالي را در پي دارد و فرصتي را براي ما فراهم مي‌آورد تا با مرور عملکرد خود، با تکيه بر تجارب و اندوخته‌ها، افق‌هاي تازه‌اي را براي آينده‌اي بهتر ترسيم کنيم.

با همت همکاران صديق و البته اعتماد و باور مشتريان ارزشمند گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات لوناپارس، خوشبختانه اين شرکت از سرمايه معنوي و پايداري در جامعه برخوردار گردیده است؛ خوشنامي و ارزش آفريني گروه لوناپارس براي مشتريان و نظام اقتصادي کشور، افتخاري است که بار سنگين مسئوليت صيانت از آن بر دوش ما قرار داده شده و بدون شک تمام همت ما و همکارانمان، اين است که در حفظ و تعالي اين تعهد کوتاهي نگردد.

رعايت استانداردهاي حوزه فناوری اطلاعات ، ارتباطات و انفورماتیک و تمرکز بر فعاليت حرفه‌اي فناوری، صداقت و پشتکار در انجام امور، رعايت انصاف و عدالت در برخورد با همه ذي‌نفعان، مسئوليت پذيري و توسعه دانش و مهارت، همگي ارزش‌هايي هستند که براي تقويت اعتماد و خوشنامي لوناپارس در سرلوحه خود قرار داده‌ايم. در اين چهارچوب، در سخت‌ترين شرايط اقتصادي و رقابتي نيز سلامت سازمان را قرباني منافع کوتاه مدت نکرده و نخواهيم کرد.

به لطف خداوند متعال و در سايه تلاش و کوشش همه همکاران، در سال 97، گروه لوناپارس توانست اصلاحات موفقي را در راستاي انتظارات حرفه‌اي حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در عمليات خود به سرانجام رساند. حل برخي مشکلات انباشته، نهادينه سازي مفهوم سودآوري در همه فعاليت‌ها، تقويت فرهنگ پاسخ خواهي و پاسخگويي، چابک سازي عمليات و تاکيد بر فرآيندهاي بدون کاغذ و توسعه سرویس ها و خدماتی چون ارتباطات پارستل ، مرکز تماس طنین و دریافت تاییدیه تنها ارتباطات دهنده امن کشور ایران در بستر اینترنت با پلتفرم Zoiper از جمله ديگر توفيقات لوناپارس در سال 1397 بود.

براي سال 1398 هم برنامه‌هاي مدوني براي شبکه لوناپارس و گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات لوناپارس تدوين شده است که از جمله مهمترين اين برنامه‌ها مي‌توان به توسعه نظام يکپارچه و منسجم مديريتي، تاکيد بر استفاده هر چه بيشتر از ظرفيت جوانان شايسته اشاره کرد.

آرزو داریم در سال جديد با پشتکار و تلاش همکاران خوبمان و نيز استفاده کامل از ظرفيت‌هاي فکري موجود، شاهد اعتلاي برند گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات لوناپارس در حوزه فناوری اطلاعات ، ارتباطات و انفورماتیک کشور باشيم و در شرايط حساس کنوني، نقشي سازنده و اثربخش در اين مرز و بوم ايفا نمائيم.

"حسبنا الله و نعم الوکيل نعم المولي و نعم النصير"
شبکه ارتباطات لوناپارس
پاینده باد ایران سر افراز / 29 اسفند 1397

ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف