ابراز همدردی شبکه لوناپارس با هموطنان آسیب دیده در سیل های شیراز، گلستان و مازندران

توسط : Lunapars تاریخ : بازدید : 3,477 دسته بندی : خبرها
5


در ساعات اولیه سال جدید، در پی بارش های باران و وقوع سیل در استان های گلستان و مازندران متاسفانه برخی هموطنانمان به دلیل وقوع خسارات بالای سیل به خانه ، کاشانه ، زمین های کشاورزی و دام ها و... آسیب بسیار بالایی دیدند. همچنین در روز 5 فروردین نوروز 1398 متاسفانه با خبر شدیم در پی جاری شدن سیل در شهر شیراز (دروازه قرآن) و محدوده های دیگر چند استان ، تعدادی از هموطنانمان کشته و برخی نیز مصدوم شدند.

شبکه ارتباطات لوناپارس ضمن تسلیت با خانواده های این عزیزان و هموطنانی که در این حادثه آسیب دیدند با مردم شیراز ، گلستان ، مازندران ، خرم آباد ، پل دختر و ... ابراز همدردی میکند.

با توجه به ادامه بارش ها و خطر سیل در سایر شهرها از هموطنان درخواست می شود نکات ایمنی و اخبار هواشناسی را جدی گرفته و از تردد غیر ضرورری با وسایل نقلیه در مناطق سیل زده و اسکان موقت در مناطق شیب دار و ساحلی شهرهایی که با خطر سیل مواجه هستند خودداری کنند.

ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف