افتخاری دیگر: واگذاری رسمی سرویس های اینترنت پرسرعت 10MB در کرج

توسط : CEO تاریخ : بازدید : 23,622 دسته بندی : خبرها
2
با یاری خداوند و زحمت های فراوان همکاران فنی و توسعه مهندسی شبکه ارتباطات لوناپارس ، ارائه سرویس های اینترنت پرسرعت 10MB در سراسر استان البرز امکانپذیر شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه لوناپارس، سرکار خانم مهندس جوانبخت معاونت توسعه شبکه در این خصوص گفت: با توجه به خط مشی شبکه لوناپارس در راستای ارائه خدمات ارزنده به مشتریان و هموطنان گرامی در بستر ADSL خصوصا به دانش پژوهان و مراکز پژوهشی ، سازمانی و اداری ، ارائه سرویس های اینترنت پرسرعت با سرعت 10MB همراه با محدودیت حجمی (خانگی) و نامحدود (سازمانی) در کلیه مراکز مخابراتی فعال و آماده واگذاری خطوط اینترنت پرسرعت DSL این شرکت ، از تاریخ 25 دی ماه سال جاری مورد بهره برداری قرار گرفت.

از اینرو کلیه علاقمندان به دریافت این خدمات میتوانند با در دست داشتن مدارک خود با مراجعه به دفتر مرکزی و یا تماس مستقیم با واحد فروش شبکه به شماره 91010109 داخلی 104 و 106 از این خدمات بهره مند گردند.

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف