آغاز واگذاری پارستل " پلاس " ارتباط رایگان بین دفاتر و شعب با شماره اختصاصی در کشور

توسط : Lunapars تاریخ : بازدید : 5,352 دسته بندی : خبرها
5


همزمان با میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، مهدی موعود (عج) واگذاری سرویس تلفن داخلی پارستل " پلاس " در تاریخ 1 اردیبهشت 1398 به طور رسمی مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه لوناپارس، با توجه به محدودیت های موجود در بازار و افزایش تعرفه های تجهیزات ارتباطی و تلفنی ، پارستل پلاس به منظور کاهش هزینه ها و ارتباط امن و پایدار داخلی دفاتر و شعب بدون نیاز به امکانات مخابراتی راه اندازی و در دسترس هموطنان قرار داده شد.



پارستل پلاس بهترین گزینه برای کاهش هزینه ها و راه اندازی ارتباط بین دفاتر با شماره اختصاصی می باشد. به طوری که دفاتر استانی ، شرکت ها ، موسسه ها ، شعب بانک ها ، فروشگاه ها ، مراکز تجاری و ... فقط با داشتن ارتباط اینترنتی و یک شماره پارستل پلاس در سراسر کشور می توانند به صورت داخلی ( بدون نیاز به ارتباط با بستر مخابراتی) با یکدیگر به طور رایگان در گفتگو باشند.

سرویس پارستل پلاس فاقد ارتباط با بستر مخابراتی بوده و امکان ارتباط و شماره گیری با شماره های ثابت (مخابرات ایران ، پارستل) و اپراتورهای سیار ( همراه اول ، ایرانسل ، رایتل و ...) را ندارد و فقط در قلمرو کشور جمهوری اسلامی ایران امکان استفاده را داراست و صرفا به منطور ارتباطات داخلی قابل استفاده می باشد.

ارسال نظر


عکس خوانده نمی‌شود

کلیه حقوق مالی و معنوی این وب سایت محفوظ و متعلق به شبکه ارتباطات لوناپارس می باشد.
2024 © Copyright & All Right Reserved By Lunapars Internet & Voip Service Provider

کنسرسیوم فرهام افق پارس (شبکه ارتباطات لوناپارس) نماینده رسمی پیشگامان توسعه ارتباطات دارای مجوز ارتباطات ثابت به شماره 17-94-100 از سازمان تنظیم مقررات در ارایه خدمات اینترنت پرسرعت و تلفن ثابت در سراسر کشور
انصراف